|
skyline lukker |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rhsin ![]() Guld medlem ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 19-Januar-2007 Sted: Århus Status: Offline Point: 5990 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Maj-2012 kl. 13:44 |
Til dem der ikke lige har set det, så har elro trukket stikket for skyline
40.000 kunder efterlades pt i uvished om hvad der sker med deres netforbindelse.... monikke der kommer nogle og samler stumperne op?
|
|
Mvh
René |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ifølge den officielle pressemeddelelse så har WiMax som de jo især har satset på ikke haft den succes som de håbede på, på grund af svingende kvalitet osv. De har vist også haft svært ved at få lokket investorer til.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
|
Juleulven ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 484 |
dælme godt jeg frarådede min chef til IKKE at skifte fra en crappy internet TDC kobberlinje til skyline for 4 mdr siden :P
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
Nåede aldrig rigtig at blive kunde da vi ikke kunne fange signal, så skiftede til Yousee bredbånd via kabel-tv, men har stadig deres router. Har skrevet til dem, hvor jeg skal sende den til. Nu forstår jeg bedre det manglende svar :)
Går ud fra de er lidt ligeglade med den nu :)
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |