recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype og facebook på Nokia Lumia 900.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skype og facebook på Nokia Lumia 900.

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:06
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Jo - men jeg mente lidt på den måde at hun ikke havde behov for at bruge data på sin iPhone (og derfor fik hun ikke data på sit mobilnummer). Men når hun nu har set, at det er muligt at bruge skype og facebook på Lumia'en kan det jo være at hun også vil have lyst til at bruge det.

Nu bruger jeg Bibob, og der kan jeg se på hjemmesiden hvor meget datatrafik jeg har brugt. Mon ikke man også kan det hos Lebara. Når der er gået en måned kan du jo tjekke forbruget.

Hvis du tager et dataabonnement til 49 kr. kan regningen ikke blive over 49 kr. for data - pr. MB skal man jo passe på ikke komme over 50 MB pr. måned - så hvad er bedst. Jeg tog det sikre - ingen overraskelser, men fast pris.




Redigeret af Brixen - 05-Juni-2012 kl. 19:07
Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:20
Jo - på Lebaras hjemmeside kan man logge ind og se hvad man har brugt sin taletid til. Nu er 49,- jo ikke vældigt meget ud af en optankning på 500,- så det ville være et sikkert valg. Så kan man jo altid se på hjemmesiden, hvad der egentligt bliver brugt til data - om det er over eller under svarende til de 49,-
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:32
@Thorvald: Jeg synes ikke jeg bruger min iPhone ret meget til data. Nu har jeg lige tjekket forbruget en måned, hvor jeg var i Jylland nogle dage, og der brugte jeg 150 MB på en måned, så det kan gå hurtigt. Normalt når jeg er indenfor rækkevidde af wifi hjemme eller hos venner kan jeg så holde forbruget på 70 MB pr. måned.

Summa summarum Tongue en smartphone genererer ret meget datatrafik.

Venlig hilsen
KB
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 20:16
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

.... Summa summarum Tongue en smartphone genererer ret meget datatrafik.
 
Ja, hvis man bruger det. Men man kan selvfølgelig sige at det, at bruge en smartphone uden internet forbindelse gør at man ikke bruger, det som en smartphone egentligt er smart til.
 
For mit eget vedkommende, ville jeg nok yderst sjældent bruge Internet på min smartphone (hvis jeg havde en) - når jeg er hjemme - og det er jeg langt det meste af tiden. Så det ville primært være f.eks. i toget, når jeg var på vej et sted hen, plus hvis jeg skulle et sted hen, hvor jeg ikke tager min computer med. Og det er ikke hver måned at jeg er afsted på den måde. Når jeg er hjemme og når min kone også er hjemme, er min mobiltelefon slukket. Men når/hvis jeg får en smartphone vil jeg (måske) alligevel tage det faste abonnement - selvom det ikke ville være hver måned jeg ville bruge det mere end de 49,- Men det kan også godt være at jeg ville starte med at betale pr. Mb og så se hvor meget jeg egentligt ville komme til at bruge. Men det skal jeg overveje nærmere når jeg selv kommer dertil.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 12:14
Skype på Nokia Lumia 900; Jeg synes ikke der er meget fidus, i at man skal have skype programmet åbent på telefonen, for at kunne modtage opkald på skype. Hvad nu hvis man gerne vil kigge lidt Internet - så er man jo nødt til at gå ud af skype. Og så lukker skype jo....
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 12:47
Lyder ikke korrekt, men kender ikke din nokia. På iOS og androide km Skype køre i baggrunden så det kn den sikket også på din nokia
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 12:55
Det kan den sikkert. Den kan jo så meget. Wink Jeg ved bare ikke hvordan man får den til det.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:20
Microsoft ejer Skype, så jeg kan ikke tro det ikke virker ordentligt på en Windows phone.
Venlig hilsen
KB
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:21
I manualen til iPhone står der at du trykker på HOME knappen for at skifte mellem de åbne programmer. Noget lignende må der også være på en Windows Phone
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:21
Lyder som en klar fejl 40.
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

I manualen til iPhone står der at du trykker på HOME knappen for at skifte mellem de åbne programmer. Noget lignende må der også være på en Windows Phone
 
Jo - men hvis man trykker på "home" (Windows flaget), så går man netop ud af skype.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:31
Oprindeligt skrevet af Thorvald Thorvald skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

I manualen til iPhone står der at du trykker på HOME knappen for at skifte mellem de åbne programmer. Noget lignende må der også være på en Windows Phone
 
Jo - men hvis man trykker på "home" (Windows flaget), så går man netop ud af skype.
Det kan jo ikke passe at en smartphone ikke kan multitaske, så er det ikke en "smart" phone. Tror du skal læse lidt i manualen.
 
Eksempel: Jeg kører med GPS, og tlf ringer. Den hopper selv over på tlf-skærmen, mens GPS'en fortsætter i baggrunden. Mens jeg taler, kan jeg trykke på HOME og komme tilbage til GPS kortet


Redigeret af Kampus - 16-Juli-2012 kl. 13:34
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu