|
Skype og facebook på Nokia Lumia 900. |
Besvar | Side <123 |
Forfatter | |
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmmm - jeg synes jeg har set en manual til den på nettet. Jeg må prøve at tage et kig igen, ved lejlighed.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Thorvald.
Hvis du trykker på "Home" knappen (Windows flaget), så lukker du ikke programmet! Programmet lukkes ved at trykke på "tilbage-pil", Når du har trykket på home-knappen, kan du åbne andre programmer m.v. Hvis du så trykker på "tilbage-pil", og holder den nede, så får du en oversigt over hvilke vinduer/programmer du har kørende, og kan der vælge direkte, hvilket program du vil ind i/åbne igen. M.v.h. P.S.: Hvad så Thorvald, har du bitterligt fortrudt, at du fulgte anbefalingen, og fik konen overtalt til en Lumia (Windows Phone)?
|
|
Thorvald
Guld medlem Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7908 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ok - men hvorfor så dette: Jeg lavede en test: Åbnede skype på min mobil (gik offline i skype på min computer først). Trykkede på "home" knappen, og gik ind til min kones computer og ringede fra hendes skype. Der skete ikke noget på min mobil. Nej, jeg har ikke fortrudt. Igår (eller på et tidspunkt i weekenden) skiftede hun til sin iPhone, fordi hun savnede den. Men så igår skulle hun ringe til nogen og af en eller anden grund virkede det som om hendes mobilnummer var inaktivt - intet virkede - sms/opkald. Så skiftede hun tilbage til Lumia'en og det virkede.
|
|
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
|
Besvar | Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |