recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Windows Phone udstyr og apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype og facebook på Nokia Lumia 900.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skype og facebook på Nokia Lumia 900.

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 13:41
Hmmm - jeg synes jeg har set en manual til den på nettet. Jeg må prøve at tage et kig igen, ved lejlighed.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:48
Thorvald.
 
Hvis du trykker på "Home" knappen (Windows flaget), så lukker du ikke programmet! Programmet lukkes ved at trykke på "tilbage-pil",
Når du har trykket på home-knappen, kan du åbne andre programmer m.v. Hvis du så trykker på "tilbage-pil", og holder den nede, så får du en oversigt over hvilke vinduer/programmer du har kørende, og kan der vælge direkte, hvilket program du vil ind i/åbne igen.
 
M.v.h.
 
P.S.: Hvad så Thorvald, har du bitterligt fortrudt, at du fulgte anbefalingen, og fik konen overtalt til en Lumia (Windows Phone)?
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thorvald Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Juli-2012 kl. 19:57
Oprindeligt skrevet af Henrik B. Henrik B. skrev:

Thorvald.
 
Hvis du trykker på "Home" knappen (Windows flaget), så lukker du ikke programmet! Programmet lukkes ved at trykke på "tilbage-pil",
Når du har trykket på home-knappen, kan du åbne andre programmer m.v. Hvis du så trykker på "tilbage-pil", og holder den nede, så får du en oversigt over hvilke vinduer/programmer du har kørende, og kan der vælge direkte, hvilket program du vil ind i/åbne igen.
 
M.v.h.
 
P.S.: Hvad så Thorvald, har du bitterligt fortrudt, at du fulgte anbefalingen, og fik konen overtalt til en Lumia (Windows Phone)?
 
Ok - men hvorfor så dette: Jeg lavede en test: Åbnede skype på min mobil (gik offline i skype på min computer først). Trykkede på "home" knappen, og gik ind til min kones computer og ringede fra hendes skype. Der skete ikke noget på min mobil.
 
Nej, jeg har ikke fortrudt. Igår (eller på et tidspunkt i weekenden) skiftede hun til sin iPhone, fordi hun savnede den. Men så igår skulle hun ringe til nogen og af en eller anden grund virkede det som om hendes mobilnummer var inaktivt - intet virkede - sms/opkald. Så skiftede hun tilbage til Lumia'en og det virkede.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu