recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Netværk
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Skype sænker min DL hastighed
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Skype sænker min DL hastighed

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Observe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Observe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Skype sænker min DL hastighed
    Sendt: 20-Maj-2014 kl. 21:56
Jeg har 250 Mbit/s i download, men når Skype er startet så har jeg kun ca. 170 Mbit/s, så Skype sænker altså hastigheden med ca. 80 Mbit/s. Jeg har testet _mange_ gange så jeg er helt sikker på tallene.
Tidligere da jeg kun havde 90 Mbit/s i download var der ingen problemer med Skype.

Der er ingen problemer med Upload.

Nogen der har hørt om det før?

Jeg bruger Windows 7 proff. 32bit
Til top
Bruger udmeldt 17 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 01-September-2013
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 17 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 22:11
Lyder mærkeligt.

Her er der ingen forskel på om Skype er startet eller ej (Windows 8,1 - 32bit)
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 22:13
umiddelbart burde den ikke gøre det - men du kan jo prøve med og uden skype kørende at køre den her http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/jj729731
Og se hvad der helt præcist står.
Til top
Observe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Observe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 22:26
Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

umiddelbart burde den ikke gøre det - men du kan jo prøve med og uden skype kørende at køre den her http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/jj729731

Jeg får en timeout uanset hvilken server jeg prøver at pinge med PsPing
Til top
Observe Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Observe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2014 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af Observe Observe skrev:

Oprindeligt skrevet af claus_jac claus_jac skrev:

Jeg får en timeout uanset hvilken server jeg prøver at pinge med PsPing

Nå, jeg fandt en server der ville svare, og resultatet er det samme uanset om Skype er startet eller ej.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu