|
Skype sænker min DL hastighed |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Observe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Maj-2014 kl. 21:56 |
|
Jeg har 250 Mbit/s i download, men når Skype er startet så har jeg kun ca. 170 Mbit/s, så Skype sænker altså hastigheden med ca. 80 Mbit/s. Jeg har testet _mange_ gange så jeg er helt sikker på tallene.
Tidligere da jeg kun havde 90 Mbit/s i download var der ingen problemer med Skype. Der er ingen problemer med Upload. Nogen der har hørt om det før? Jeg bruger Windows 7 proff. 32bit |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 17 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 01-September-2013 Status: Offline Point: 302 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lyder mærkeligt.
Her er der ingen forskel på om Skype er startet eller ej (Windows 8,1 - 32bit)
|
||
![]() |
||
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
|
umiddelbart burde den ikke gøre det - men du kan jo prøve med og uden skype kørende at køre den her http://technet.microsoft.com/en-us/sysinternals/jj729731
Og se hvad der helt præcist står. |
||
![]() |
||
Observe ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 10 |
|
Jeg får en timeout uanset hvilken server jeg prøver at pinge med PsPing
|
||
![]() |
||
|
Nå, jeg fandt en server der ville svare, og resultatet er det samme uanset om Skype er startet eller ej.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |