|
Slå ARC til på et Panasonic G20 |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | |
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40586 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis ikke der er ARC på Reciver, så kan du kun tage lyden fra TV via Toslink til Reciver, og din Oppo skal tilsluttes til Reciver med HDMI, og signal fra den via Reciver til en HDMI på TVet.
|
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
bentol ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
Undskyld besværet drenge; men nu virker det squ, ved ikke lige hvad der skete, har været inde og slå vieralink til og checket om det var slået til flere gange, prøvede lige en sidste gang, og vupti virkede det så jeg kunne komme ind, og slå TV lyd over på hjemmebio.
Vil prøve her til aften at bruge den som forforstærker, det er mit mål at kunne sløjfe Arcamen. Det lød faktisk rigtig godt nede hos Tape Connection. Desuden er guiden på pannaen også begyndt at fryse en gang i mellem, nogen der ved om det er software relateret? |
|
Bent
|
|
![]() |
|
theman7979 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Juli-2009 Status: Offline Point: 119 |
Godt det endte med at virke - giv lige en melding på om du kan høre forskel på lyden og om Arcam kan undværes.
|
|
![]() |
|
Alland82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Jeg hører også meget gerne om oplevelser med Oppo'en som forforstærker.. Samt gerne hvad den har spillet sammen med af grej..
//Allan |
|
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670 -------------- Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |