recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slå ARC til på et Panasonic G20
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slå ARC til på et Panasonic G20

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40586
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 13:41

Hvis ikke der er ARC på Reciver, så kan du kun tage lyden fra TV via Toslink til Reciver, og din Oppo skal tilsluttes til Reciver med HDMI, og signal fra den via Reciver til en HDMI på TVet.
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
Til top
bentol Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Marts-2006
Sted: Denmark
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentol Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 13:46
Undskyld besværet drenge; men nu virker det squ, ved ikke lige hvad der skete, har været inde og slå vieralink til og checket om det var slået til flere gange, prøvede lige en sidste gang, og vupti virkede det så jeg kunne komme ind, og slå TV lyd over på hjemmebio.

Vil prøve her til aften at bruge den som forforstærker, det er mit mål at kunne sløjfe Arcamen.
Det lød faktisk rigtig godt nede hos Tape Connection.

Desuden er guiden på pannaen også begyndt at fryse en gang i mellem, nogen der ved om det er software relateret? 

Bent
Til top
theman7979 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 20-Juli-2009
Point: 119
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér theman7979 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 14:35
Godt det endte med at virke - giv lige en melding på om du kan høre forskel på lyden og om Arcam kan undværes.
Til top
Alland82 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 13-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Alland82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2013 kl. 15:25
Jeg hører også meget gerne om oplevelser med Oppo'en som forforstærker.. Samt gerne hvad den har spillet sammen med af grej..

//Allan
Elac FS247 | Primare SPA21 | Squeezebox Touch+HiFace
Synology DS411 | LG 55LM670
--------------
Xindak XF-1000S | SB Touch+HiFace m. Welborne PSU | Peachtree Dac-It | Heed CanAmp | B&O H6
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu