|
Slå lg magic fjernbetjening fra |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det kunne da være en løsning. Må se på, om jeg kan få en anden Remote.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6212 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Jeg købte endda en anden universalfjernbetjening fra LG
Men det var ikke den helt rigtige, så den samler støv |
|||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad har du af receiver?
Kan receiveren remote ikke kodes til TV? |
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Lige browseren bruger jeg så slet ikke. Og bruger faktisk ATV 4K til langt det meste. Så er kun, når jeg skal se tv, eller ind i indstillinger.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er en Onkyo 636, som skal skiftes hurtigst muligt, da den i kan gennemføre Dolby Vision med mere. Så gider ikke rigtig, at finde ud af, om det er noget den kan.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er standard fjernbetjening. Så den kan programmeres.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ok. Det er ikke noget, at jeg har sat mig ind i. Og når den nu skal udskiftes, så gider jeg ikke, at sætte mig ind i det. Men tak for forslaget. Vil da kigge på det, når jeg får min næste receiver.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |