|
|
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
|
i musicus signatur kan man desuden læse: Panasonic DMR-EH65 Begge koster såvidt jeg husker mere end 149,95 - men jeg kan huske forkert.
|
||
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Desværre, jeg har ikke noget digitalkamera. Men fænomænet minder en hel del om det, man ser på billede-eksemplet med den røde telefon. Blot med den forskel, at plamagerne mest manifesterer sig som noget gråt på sort baggrund. |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Har du en kilde til det med den røde telefon? Det er gået min næse forbi (er
rimelig ny herinde :) ) |
||
![]() |
||
J.F.L ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 749 |
![]() |
|
Nu er jeg ret voksen og har dermed retten til at snakke Hvordan har du sat dit TV op - jeg har slået alt hvad der kan forbindes med 'billedforbedring' fra, Mpeg NR osv. |
||
![]() |
||
cosmo ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
|
Kan man egentlig forestille sig, at en tråd for 10-20 år siden (hvis forummet fandtes på det tidspunkt) ville indeholde så mange fænomener/"fejl" om billedrørs-tv? Jeg ejer ikke et fladskærm endnu, men når man følger debatterne her, så virker det som om at man "altid" skal være forberedt på diverse fænomener, selv når man investerer 10-20 tkr. på en skærm. Hvorimod at billedrørs-tv "altid" bare virker...? Eller tager jeg fejl? - billedrørerne har måske nok også været igennem deres "fænomener" eller hva'...? |
||
![]() |
||
MJ (udmeldt) ![]() -- ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2917 |
![]() |
|
Cosmo ja sagtens. Dengang jeg stod i lære, hvor realflat CRT var toppen af
poppen der var der godt nok også mange specielle "egenskaber" ved de forskellige modeller. Det vil der altid være. Det med purple snakes skal du slet ikke være bange for - det er en orkan- storm i et glas vand. |
||
![]() |
||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|
Billede-eksemplet kan bl.a. ses i denne tråd på side 3. http://www.recordere.dk/forum/forum_posts.asp?TID=18419& KW=42PV60&PN=0&TPN=3 Optræder også i et par tråde mere om 37PV60 og 42PV60. Redigeret af musicus - 18-Januar-2007 kl. 21:09 |
||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Side 3 ???? |
||
![]() |
||
Soko ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Status: Offline Point: 284 |
![]() |
|
Tak for linket
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Troede lige det var mig der var fuld....
De plamager kan jeg også have.. på dårligt billede materiale.. men aldrig fra en god DVD. For mig ligner det simpelthen komprimeringen der er så hård, at der mangler data som afspilleren/skærmen så skal gætte sig til. Engang på mit CRT oplevede jeg det på en bestemt film.. Black Hawk Down - den var så ringe i kvalitet det fatter man ikke. |
||
![]() |
||
Kane ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() |
|
Når vi nu snakker kvalitet af dvd, skal man så se efter noget bestemt når man køber originale film, eller er problematikken kun om brændte dvd'er?
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Jeg snakker lige her om købte DVD'er med mindre andet er nævnt.
Det er ligesom med CD'er til musik.. der er også nogle CD'er som er mastered bedre end andre. Det samme er gældende med DVD'er. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |