recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slet mig bare
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSlet mig bare

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 276
Direkte link til dette indlæg Emne: Slet mig bare
    Sendt: 23-Juni-2009 kl. 10:58
Hej alle,

Jeg er så småt ved at få samlet lidt stumper sammen til et (på mit niveau) hæderligt setup.

Jeg har netop bestilt en Onkyo TX-SR607 og jeg har fået købt et par nye højttalere. Jeg har nu B&W Solid HCM1 i front, B&W Solid Monitor samt en Dali center SC-5.

Jeg har en ikke nævneværdig aktiv sub fra Panasonic og det er her mit spørgsmål kommer....

Jeg har en gl. Jamo SW 500 sub på loftet. Der er ikke meget info at finde om den, men det er en stor sag med 2 enheder i (og glasplade på toppen så den nærmest kan bruges som sofabord )

Som jeg husker det er den lavet til at sat-højtt. skal tilsluttes gennem den, men er det muligt at jeg bare kan tilslutte den til Onkyoen og så tilslutte mine højttalere direkte til Onkyoen også..?

Sidst men ikke mindst, er den gl. Jamo overhovedet værd at bruge tid på eller skal jeg bare se at få købt mig en ny aktiv sub?

Mvh.
Kristian

Redigeret af Kristian1204 - 24-Juni-2009 kl. 12:30
Til top
Hans j Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 02-Marts-2007
Point: 4207
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 21:06
Du kan gøre to ting:

1. Du sætter den til dine frontudgange på surroundrecieveren og (som du skriver) sætter dine fronter til Jamo´en.

2. Du sætter et kabel til subout, kablet forbinder du til en andenforstærker, denne forstærker sætter du til Jamo´en.

Til top
Kristian1204 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-September-2005
Sted: Denmark
Point: 276
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2009 kl. 21:15
Ok.

Tak for dit svar.

Jeg har ingen ekstra forstærker og rent placeringsmæssigt bliver det
noget bævl med kabler mv.

Jeg tror at jeg dropper det og leder efter en ny brugt aktiv sub.

Mvh.
Kristian
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu