Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
McMillan
Junior bruger
Oprettet: 11-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:25 |
Vil lige sige til trådstarter, at hvis sælger sender fra UK (hvilket det kan tyde på, når priserne er i £), så vil man ikke kunne blive pålagt told.
|
 |
sehested
Super bruger
Oprettet: 08-Juni-2006
Point: 261
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:26 |
Jeg har tidligere bestilt Fifa 08 fra denne side. Har ikke modtaget det endnu, men det skulle være afsendt. Har læst om siden på et xbox forum hvor der ser du til der er en del spil som er blevet taget i tolden. Der er ihvertfald et par stykker som klager over deres spil har ligget hos toldmyndighederne de sidste 10 dage. Jeg skal nok vende tilbage når jeg modtager mit spil, og kan fortælle om der er kommet told på det, men generelt jo større pakke jo større værdi jo større er chancen for at der bliver pålagt told.
|
 |
tobiasl
Guld medlem
Oprettet: 08-Oktober-2005
Point: 820
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:28 |
sehested skrev:
Jeg har tidligere bestilt Fifa 08 fra denne side. Har ikke modtaget det endnu, men det skulle være afsendt. Har læst om siden på et xbox forum hvor der ser du til der er en del spil som er blevet taget i tolden. Der er ihvertfald et par stykker som klager over deres spil har ligget hos toldmyndighederne de sidste 10 dage. Jeg skal nok vende tilbage når jeg modtager mit spil, og kan fortælle om der er kommet told på det, men generelt jo større pakke jo større værdi jo større er chancen for at der bliver pålagt told. |
ja kener godt frumet
og ja der kan godt komme told på men kan der med alt jo og så længe der er i tolden er det kommet jo og så vidt jeg husker blev der også skrevet at der var nolge problemer med told generelat alser tolernde havde noget problemer af en eller anden salgs så det gik lidt langsommer
|
 |
Kenzo85
Guld medlem
Oprettet: 09-August-2007
Point: 2943
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:32 |
Heysan skal man skal en PM.? ellers er jeg med på noget assasins creed, jericho, black site area 51 og folklore.. har du nogen ide om hvornår at vi bestiller dem.?
|
|
 |
tobiasl
Guld medlem
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:33 |
her er nogle titler til xbox 360
CSI: Crime Scene Investigation - Hard Evidence 22£
Project Gotham Racing 4 22£
Blacksite: Area 51 22£
Clive Barker's Jericho 22£
Tony Hawk's Proving Ground 22£
Conan 22£
Ace combat 6 22£
Timeshift 22£
Assassin's Creed skulle lige på 22£ også men dorbel tjiker lige vis det er
|
 |
sehested
Super bruger
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:36 |
jeps det ved jeg. venter selv på 2 pakker uden for europa, men har desværre set den ene er fanget i tolden. Det er dog ikke den fra gamehubs, har ikke villet søge på den, hvem ved om chancen for den så bliver stoppet er større, men regner med at modtage mit fifa 08 fra dem i slutningen af denne uge eller engang i næste.
Tænker dog på at når chancen for den går gennem tolden er større når spillede bliver sendt enkeltvis så er det ikke meget man sparer hvis du køber mange hjem på en gang for de bliver 100% stoppet i tolden når de kommer med tnt express. De kurerfirmaer plejer at være ret strenge med told så, så derfor måske billigere at købe dem seperate, med en mindre chance for told. Tilgengæld hvis de bliver stoppet så bliver det meget dyrer pga post danmarks latterligt høje afgift for at fortolde en pakke 
|
 |
tobiasl
Guld medlem
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:38 |
Kenzo85 skrev:
Heysan skal man skal en PM.? ellers er jeg med på noget assasins creed, jericho, black site area 51 og folklore.. har du nogen ide om hvornår at vi bestiller dem.?
|
forstå ikke lige hvad du mener her men jeg ringer med vi bisteler når vi er oppe på 5stk med mendre der er mange der er hug på et så venter vi lidt det er jo som sagt min 5 stk men du skulle havde de ovenståene vis det var ? skal bare lige dobelt tjeke så skriver jeg dig på med dem ?
|
 |
tobiasl
Guld medlem
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:42 |
sehested skrev:
jeps det ved jeg. venter selv på 2 pakker uden for europa, men har desværre set den ene er fanget i tolden. Det er dog ikke den fra gamehubs, har ikke villet søge på den, hvem ved om chancen for den så bliver stoppet er større, men regner med at modtage mit fifa 08 fra dem i slutningen af denne uge eller engang i næste.
Tænker dog på at når chancen for den går gennem tolden er større når spillede bliver sendt enkeltvis så er det ikke meget man sparer hvis du køber mange hjem på en gang for de bliver 100% stoppet i tolden når de kommer med tnt express. De kurerfirmaer plejer at være ret strenge med told så, så derfor måske billigere at købe dem seperate, med en mindre chance for told. Tilgengæld hvis de bliver stoppet så bliver det meget dyrer pga post danmarks latterligt høje afgift for at fortolde en pakke 
|
vis du ikke ved om den er blivet stoppet var det måske en ide at tjeke det ;-) men ja der er en chance men den er sku ikke 100% som du skriver der kommer flere 1000 paker ind vær dag der er en chance men vil ikke sige den er 100% men må folk jo selv gøre op om de vil
|
 |
tobiasl
Guld medlem
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:45 |
McMillan skrev:
Vil lige sige til trådstarter, at hvis sælger sender fra UK (hvilket det kan tyde på, når priserne er i £), så vil man ikke kunne blive pålagt told. |
de bliver sent fra hong kong
|
 |
sehested
Super bruger
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:48 |
Jeg siger slet ikke dette er er dårlig ide, men har bare før hørt at de ikke kommer igennem kurerfirmaerne lige så nemt som de kan komme igennem post danmark. Det kommer også meget an på hvad afsender skriver på pakken når den sendes og det kan jeg heller ikke sige på nuværende tidspunkt da jeg ikke har modtaget mit fifa 08 endnu.
Med hensyn til frsendelser af tnt express som der vil blive sendt med i de omtalte wholesale til eu. Så har disse en special blanket som udfyldes og denne blanket bliver scannet når den kommer til europa. Så det er ikke en lille slave der sidder og checker pakkerne manuelt. Computeren vil helt automatisk hive de pakker som skal fortoldes tilside og gøre det næsten automatisk, så chancen er 98-99%.
Dog vil forhandler få meget store problemer hvis hans pakke blvier stoppet og der er fusk med papirene. Så der er nok grænser for hvor meget han tør nedskrive en stor sending.
|
 |
sehested
Super bruger
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:51 |
De priser som man kan købe til vil dog stadig være fordelagtige for os dansker, men tolden som er på 25% + 3,5% skal du regne med i prisen og se om du stadig er villig til at give det for chacen er som sagt ret overhængende for at det er hvad du kommer til at betale. Dette vil dog så være billigere end hvis du køber spillet enkeltvis da man her så skal betale 70 kr til post danmark for at fortolde pakken hvis den bliver snuppet, og så er der ikke så meget sparet 
|
 |
tobiasl
Guld medlem
|
Sendt: 16-Oktober-2007 kl. 20:54 |
sehested skrev:
De priser som man kan købe til vil dog stadig være fordelagtige for os dansker, men tolden som er på 25% + 3,5% skal du regne med i prisen og se om du stadig er villig til at give det for chacen er som sagt ret overhængende for at det er hvad du kommer til at betale. Dette vil dog så være billigere end hvis du køber spillet enkeltvis da man her så skal betale 70 kr til post danmark for at fortolde pakken hvis den bliver snuppet, og så er der ikke så meget sparet 
|
ja du siger at det han sender med er biliger vis det bliver snåpet og der er chancen stor men det andet alser lam post vis han sender der ( deres lokale) der er chancen lille men lidt dyrte vis det bliver snåpet
|
 |