|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
birkholm ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 241 |
![]() Sendt: 06-Marts-2005 kl. 11:40 |
Hej ! Jeg har problemer med at formatere/slette en DVD+RW i min Sony GX300 når den er blevet brændt af min PC/Nero. Jeg har desuden prøvet at lavet en fuldstændig sletning(ikke hurtigformat) i Nero, men DVD vil stadig ikke læses af GX300. Er der nogen det har oplevet lignende og hvordan kommer man det til livs ?! /Birkholm |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Birkholm, Lyder lidt mystisk at den slet ikke kan læses af GX300 - skriver den 'No disc' / 'Dirty'? (du mener ikke at den blot ikke vil formatere?) Jeg bruger selv DVDInfoPro til at formatere genstridige RW medier. Det bruger PC brænderens indbyggede rutiner til at formatere korrekt (i modsætning til Nero). Med DVDInfoPro kan vælges mellem 'fast' og 'full' formatering (sidsnævnte kan godt tage 30 min - 1 time, men så plejer de også at virke igen). Prøv at formaterere med DVDInfoPro og se om det hjælper. /Lars |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
|
Dan1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Marts-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 146 |
![]() |
Tak for tippet Har haft præcist samme problem med at få både min Medion og min Sony dvd-optager til at optage på dvd+rw skiver, der har været brændt på pc'en eller den anden dvd-optager. Har prøvet at formatere skiverne flere gange med Nero full erase, uden held. DVDInfoPro skrev i øvrigt at min Nero-formatterede dvd indeholdt data, og om jeg var sikker på jeg ville formatere den.. "Fast format" med "Compatible close" i DVDInfoPro klarede ærterne. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |