|
Sletning af gamle mails? |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | ||
Brixen
Guld medlem Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6661 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Munch, har du også kigget i Indstillinger / dit navn / iCloud
Der kan du se hvad der synkroniseres med iCloud Og er din mail overhovedet en @icloud.com mail. Hvis ikke er den ikke i iCloud Redigeret af Brixen - 03-Juli-2024 kl. 23:34 |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja her ligger der 4,1 GB billeder, sikkerhedskopier, og mail. Jeg fik vist tildelt en iCloud mail til den første iPhone. Jeg bruger den ikke, men den bruges af Apple når de skriver til mig. Og når jeg skriver beskeder på en hjemmeside, kan den også være i brug. Men min hovedmail er en Hotmail. Jeg kan også se der er en hel del apps der bruger iCloud. Det gør iCloud mail, Noter, Påmindelser, Værdipapirer, Hjem, Game Center, Siri, Telefon og FaceTime , Bøger, Pages, Clips, Fjernbetjening, Genveje, Kalender, Kort, Musik, Vejr, Akuthjælp, Min Strøm, QR Reader
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
@Munch
Når du får mails fra Apple på din iCloud mail, er det så fordi den også er dit Apple-id? Så må du endelig ikke glemme koden til den. De apps, der bruger iCloud, gør det fordi det er den vej de synkroniserer på tværs af enheder. Jeg betaler de 9 kr. for 50 GB iCloud, fordi det hele er så meget nemmere, når alt er synkroniseret på tværs af Mac, iPhone og iPad. iCloud+, som det hedder når man betaler, indeholder også flere ting jeg bruger. Hvis du hellere vil rydde op, så 5GB er nok, så se her: |
||
Venlig hilsen
KB |
||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 963 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Køb en Android telefon........
|
||
MacNerd1965
Junior bruger Oprettet: 19-August-2022 Sted: 2900 Hellerup Status: Offline Point: 20 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder som om du roder rundt i dine mails og iCloud. Du har en hotmail og den har intet med Apple at gøre.
Betaler du får iCloud - fx 9,- om måneden? Den mail du har på din iCloud konto indeholder vel basalt set ikke noget særligt, så det er jo ikke det der fylder?
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Og i Hotmail / Outlook, skal man huske, at selv om man sletter mails helt - altså også fjerner dem fra Slettet Post, så er de STADIG ikke helt fjernet. I Slettet Post, skal man klikke på Genopret elementer, der er slettet fra denne mappe-linket, og så tømme mappen...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Nej mail fylder ikke en skid, så hvorfor fik jeg den meddelelse i højre side i bunden?
|
||
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det tror jeg ikke er en option på en iPad. Til gengæld er der en papirkurv i begge mails. Og når man sletter papirkurven, mener jeg de er helt slettet.
|
||
|
||
Brixen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du får besked om at din iCloud er fyldt, når det du har slået til begynder at fylde 5 GB. Har du kigget på de links jeg sendte, for enten skal du slå noget fra, eller du skal betale for den plads du bruger.
|
||
Venlig hilsen
KB |
||
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |