recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sletning af gamle mails?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sletning af gamle mails?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6661
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2024 kl. 23:33
Munch, har du også kigget i Indstillinger / dit navn / iCloud 
Der kan du se hvad der synkroniseres med iCloud 

Og er din mail overhovedet en @icloud.com mail. Hvis ikke er den ikke i iCloud 

Redigeret af Brixen - 03-Juli-2024 kl. 23:34
Venlig hilsen
KB
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 4696
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2024 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Munch, har du også kigget i Indstillinger / dit navn / iCloud 
Der kan du se hvad der synkroniseres med iCloud 

Og er din mail overhovedet en @icloud.com mail. Hvis ikke er den ikke i iCloud 

Ja her ligger der 4,1 GB billeder, sikkerhedskopier, og mail.

Jeg fik vist tildelt en iCloud mail til den første iPhone. Jeg bruger den ikke, men den bruges af Apple når de skriver til mig. Og når jeg skriver beskeder på en hjemmeside, kan den også være i brug. Men min hovedmail er en Hotmail.

Jeg kan også se der er en hel del apps der bruger iCloud. Det gør iCloud mail, Noter, Påmindelser, Værdipapirer, Hjem, Game Center, Siri, Telefon og FaceTime Confused, Bøger, Pages, Clips, Fjernbetjening, Genveje, Kalender, Kort, Musik, Vejr, Akuthjælp, Min Strøm, QR Reader
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2024 kl. 09:07
@Munch

Når du får mails fra Apple på din iCloud mail, er det så fordi den også er dit Apple-id? Så må du endelig ikke glemme koden til den.

De apps, der bruger iCloud, gør det fordi det er den vej de synkroniserer på tværs af enheder. 

Jeg betaler de 9 kr. for 50 GB iCloud, fordi det hele er så meget nemmere, når alt er synkroniseret på tværs af Mac, iPhone og iPad. 
iCloud+, som det hedder når man betaler, indeholder også flere ting jeg bruger.

Hvis du hellere vil rydde op, så 5GB er nok, så se her:

Venlig hilsen
KB
Til top
Deschain Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-August-2017
Sted: San Junipero
Point: 963
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deschain Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2024 kl. 11:29
Køb en Android telefon........
Til top
MacNerd1965 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 19-August-2022
Sted: 2900 Hellerup
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MacNerd1965 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 15:43
Det lyder som om du roder rundt i dine mails og iCloud. Du har en hotmail og den har intet med Apple at gøre. 

Betaler du får iCloud - fx 9,- om måneden?

Den mail du har på din iCloud konto indeholder vel basalt set ikke noget særligt, så det er jo ikke det der fylder?
Til top
mnielsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-Maj-2017
Sted: Nordjylland
Point: 2202
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mnielsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 16:45
Og i Hotmail / Outlook, skal man huske, at selv om man sletter mails helt - altså også fjerner dem fra Slettet Post, så er de STADIG ikke helt fjernet. I Slettet Post, skal man klikke på Genopret elementer, der er slettet fra denne mappe-linket, og så tømme mappen...
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM
Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket
Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 16:58
Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Det lyder som om du roder rundt i dine mails og iCloud. Du har en hotmail og den har intet med Apple at gøre. 

Den mail du har på din iCloud konto indeholder vel basalt set ikke noget særligt, så det er jo ikke det der fylder?
Nej mail fylder ikke en skid, så hvorfor fik jeg den meddelelse i højre side i bunden? 
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 17:01
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:

Og i Hotmail / Outlook, skal man huske, at selv om man sletter mails helt - altså også fjerner dem fra Slettet Post, så er de STADIG ikke helt fjernet. I Slettet Post, skal man klikke på Genopret elementer, der er slettet fra denne mappe-linket, og så tømme mappen...
Det tror jeg ikke er en option på en iPad. Til gengæld er der en papirkurv i begge mails. Og når man sletter papirkurven, mener jeg de er helt slettet.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2024 kl. 18:37
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Oprindeligt skrevet af MacNerd1965 MacNerd1965 skrev:

Nej mail fylder ikke en skid, så hvorfor fik jeg den meddelelse i højre side i bunden? 
Du får besked om at din iCloud er fyldt, når det du har slået til begynder at fylde 5 GB. Har du kigget på de links jeg sendte, for enten skal du slå noget fra, eller du skal betale for den plads du bruger.
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu