|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mrbrunodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 14 |
![]() Sendt: 28-December-2009 kl. 06:10 |
Jeg har lige købt et Sony 52W5500
Jeg har fået indstillet det meste, men kan ikke finde ud af og slette kanaler i "digital"
I manualen står der man skal trykke OK (den i midten ved pilene) og derefter vælge JA
Når jeg trykke OK sker der intet
Firmware 1.620EA
Jeg har over 500 kanaler i min guide og det er lidt overskueligt.
/Henrik
|
|
![]() |
|
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
Og du er inde i menuen, hvor man kan flytte rundt på de digitale kanaler?
På mit W4500 virker det ihvertfald og jeg formoder, at W5500 fungerer på samme måde. |
|
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
HOME -> Indstillinger -> Digital opsætning -> Digital programindstilling -> Programsortering
Vælg en kanal, tryk OK, vælg Ja.
Tip: Hvis du ikke har YouSee Plus eller YouSee kort, men derimod kun grund/mellem/fuld-pakke, så kan du ved en søgning efter kanaler nøjes med at vælge "Tjenestetype: Gratis programmer". Så slipper du for at få indprogrammeret hundredevis af krypterede kanaler, som du alligevel ikke kan modtage.
|
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
mrbrunodk ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 01-December-2008 Sted: Kolding Status: Offline Point: 14 |
![]() |
Hej
Tak for svar
![]() Jeg har gjort som i skriver, men der sker ikke noget når jeg trykke OK
Jeg har talt med Sony Support idag og han kendte ikke til at der skulle være kommet en 1.620EA firmware, så han henviste til Sony Service center, men de lukker desværre kl 15 så dem prøver jeg imorgen.
Han snakkede om at prøve at downgrade til 1.600EA
/Henrik
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |