|
Slette alt på en computer og gøre den ubrugelig. |
Besvar | Side <1 567 |
Forfatter | ||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan tjekke status på på din borgerside, se under Beskyttelse. Kan se jeg også fik oprettet "Kreditbeskyttelse" i februar i år under samme, så kan andre ikke oprette lån i mit navn.
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2192 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det vil jeg prøve at tjekke... Men det er så mærkeligt, at mobilnummeret ikke kan komme på. Jeg har haft kreditbeskyttelse i mange år nu...
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
guldhammer
Guld medlem Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 907 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er ingen grund til at smadre hele computeren, tag alle lagringsmedier ud (harddisk osv),
og leg med en hammer på harddisken. Resten af computeren kan sælges eller doneres til andre.
|
||
//Guldhammer
|
||
Besvar | Side <1 567 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |