recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette billeder fra iPhone uden at de forsvinder..
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette billeder fra iPhone uden at de forsvinder..

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 22:02

Der er Android bedre, selv om der slettes fra Telefon eller anden enhed, så er billeder stadig i Cloud, havde da heller ikke forventet andet.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 22:07
Android eller Apple. Det løser jo heller ikke problemet med at jeg har overskredet den plads jeg har i "skyen". Tlf er ikke overfyldt.
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 22:40
Igen læs dem ind i foto, så bliver de ikke slettet når du rydder op på telefonen.

Utroligt som Radiomanden vrøvler igen om ting han ikke har forstand på.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 22:53
Lahan, det kigger jeg på :)
Til top
jec Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-September-2011
Status: Offline
Point: 362
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jec Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 01:13
Hvis du anvender iCloud på alle dine enheder er alle dine billeder, som du selv skriver, synkroniseret via iCloud. Uanset fra hvilken enhed du slettet et antal billeder vil disse blive fjernet fra iCloud og dermed fra alle dine enheder.
Hvis du ønsker at beholde alle billederne synkroniseret er løsningen at betale 7 kr/md for 50GB.
Hvis du kun ønsker at have nogle af dine billeder synkroniseret via iCloud, må du gemme de øvrige billeder i et andet foto-bibliotek (som ikke er iCloud-synkroniseret) på din Mac.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 06:21
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


OK, æble er jo også besværlig.


Nej........ Eller rettere, det har jeg ikke opdaget endnu.

Hvor meget æbleudstyr er det nu du ejer og har dannet dine erfaringer ud fra?



Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 10:02

At man har prøvet, især det, at hjælpe andre med deres æble ting, og prøvet at bruge dem, det var rigeligt til at træffe den beslutning, og holde sig til Android.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
lahan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 9329
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lahan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 10:09
Æble er ikke specielt svært, men hvis en person konstant giver råd der er helt i skoven, så bliver det svært.

Det giver jo heller ikke mening at rådgive om Android, hvis man ikke kender systemet og de begreber det benytter.
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 10:40
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


At man har prøvet, især det, at hjælpe andre med deres æble ting, og prøvet at bruge dem, det var rigeligt til at træffe den beslutning, og holde sig til Android.

Sig mig så lige, hvorfor i al verden bliver du ved med at rådgive om noget du ikke ha et hak forstand på, kom nu med noget konstruktivt som du ved noget om og har erfaringer med. At have holdt en iPhone/ en iPad giver jo slet ikke indblik i hvordan de virker individuelt og hvordan de arbejder sammen med iOS Mac OS.
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 10:43
Der er ulemper ved begge systemer. Så at komme med et statement at æble er besværligt vidner om en unuanceret holdning.

Det svarer til at sige dieselbiler er besværlige, fordi jeg foretrækker benzinbiler.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19226
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 11:14
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


At man har prøvet, især det, at hjælpe andre med deres æble ting, og prøvet at bruge dem, det var rigeligt til at træffe den beslutning, og holde sig til Android.


Tjah, jeg rendte rundt med en Android i et års tid, inden jeg fik en iPad og efterfølgende var jeg ikke i tvivl - hvorfor det blev til en æbletelefon.

De to systemer arbejder forskelligt, så længe du ikke forstår forskellen, skal du nok undlade dig at hjælpe andre med det - så er vi fri for dine misforståelser!

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Deumer Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 18-Marts-2015
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Deumer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2015 kl. 11:24
Gå ind under indstillinger/iCloud/fotobibliotek på de devices du vil beholde billederne på og slå iCloud fotobibliotek fra, derefter får du en boks op der spørger om du vil downloade en kopi af dit fotobibliotek til enheden, der svarer du ja.

Redigeret af Deumer - 30-September-2015 kl. 11:25
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu