|
Slette billeder fra iPhone uden at de forsvinder.. |
Besvar | Side <1234 6> |
Forfatter | |
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Der er Android bedre, selv om der slettes fra Telefon eller anden enhed, så er billeder stadig i Cloud, havde da heller ikke forventet andet. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Android eller Apple. Det løser jo heller ikke problemet med at jeg har overskredet den plads jeg har i "skyen". Tlf er ikke overfyldt.
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Igen læs dem ind i foto, så bliver de ikke slettet når du rydder op på telefonen.
Utroligt som Radiomanden vrøvler igen om ting han ikke har forstand på. |
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Lahan, det kigger jeg på :)
|
|
jec
Super bruger Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis du anvender iCloud på alle dine enheder er alle dine billeder, som du selv skriver, synkroniseret via iCloud. Uanset fra hvilken enhed du slettet et antal billeder vil disse blive fjernet fra iCloud og dermed fra alle dine enheder.
Hvis du ønsker at beholde alle billederne synkroniseret er løsningen at betale 7 kr/md for 50GB. Hvis du kun ønsker at have nogle af dine billeder synkroniseret via iCloud, må du gemme de øvrige billeder i et andet foto-bibliotek (som ikke er iCloud-synkroniseret) på din Mac. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej........ Eller rettere, det har jeg ikke opdaget endnu. Hvor meget æbleudstyr er det nu du ejer og har dannet dine erfaringer ud fra? Klaus |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
At man har prøvet, især det, at hjælpe andre med deres æble ting, og prøvet at bruge dem, det var rigeligt til at træffe den beslutning, og holde sig til Android. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9376 |
Funktioner
Tak(0)
|
Æble er ikke specielt svært, men hvis en person konstant giver råd der er helt i skoven, så bliver det svært.
Det giver jo heller ikke mening at rådgive om Android, hvis man ikke kender systemet og de begreber det benytter. |
|
Potter
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sig mig så lige, hvorfor i al verden bliver du ved med at rådgive om noget du ikke ha et hak forstand på, kom nu med noget konstruktivt som du ved noget om og har erfaringer med. At have holdt en iPhone/ en iPad giver jo slet ikke indblik i hvordan de virker individuelt og hvordan de arbejder sammen med iOS Mac OS. |
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
Der er ulemper ved begge systemer. Så at komme med et statement at æble er besværligt vidner om en unuanceret holdning.
Det svarer til at sige dieselbiler er besværlige, fordi jeg foretrækker benzinbiler. |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19474 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tjah, jeg rendte rundt med en Android i et års tid, inden jeg fik en iPad og efterfølgende var jeg ikke i tvivl - hvorfor det blev til en æbletelefon. De to systemer arbejder forskelligt, så længe du ikke forstår forskellen, skal du nok undlade dig at hjælpe andre med det - så er vi fri for dine misforståelser! Klaus |
|
Deumer
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
Gå ind under indstillinger/iCloud/fotobibliotek på de devices du vil beholde billederne på og slå iCloud fotobibliotek fra, derefter får du en boks op der spørger om du vil downloade en kopi af dit fotobibliotek til enheden, der svarer du ja.
Redigeret af Deumer - 30-September-2015 kl. 11:25 |
|
Besvar | Side <1234 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |