|
Slette billeder fra iPhone uden at de forsvinder.. |
Besvar | Side <12345 6> |
Forfatter | ||
BRB
Ny bruger Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Ishøj Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvad med at bruge Google Drev?
Der har du minimum 15GB.
|
||
pilehave
Guld medlem Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil ikke sige at det er lettere at bruge Google Drev end iCloud, for slår man f.eks. billedupload på en Android-enhed, så synes jeg stadig det er svært at overskue konsekvenserne af at slette billeder det ene og det andet sted.
Jeg har købt 1 TB på Google Drev. Det koster 9,99 $/måned. Det har (midlertidigt) løst mine pladsproblemer og dermed udskudt beslutningen om at rydde op i skidtet. Jeg har trods alt ca. 35.000 filer :)
|
||
thxtex
Super bruger Oprettet: 02-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 322 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Få dig en Flickr konto. Der får du 1TB GRATIS (Reklamer). Når de først ligger der kan du slette dem på telefonen uden at de forsvinder hos Flickr. Flickr sorterer selv dubletter fra. Der findes apps til telefoner/tablets og Upload program til Windows/MacOS.
Redigeret af thxtex - 30-September-2015 kl. 21:58 |
||
trupfg
Bruger Oprettet: 30-December-2009 Sted: Danmark Status: Offline Point: 54 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Kan desværre ikke give en opskrift på, hvordan billeder kan slettes fra iCloud men fortsat beholdes. |
||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Går ud fra du mener på min Mac? Der står i indstilling af iCloud Foto: Min Fotostream og Fotodeling. Har flueben i begge. Hvad gør jeg her? |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Inde i Foto har jeg under BIBLIOTEK: Begivenheder, Fotos (her ligger tilsyneladende samtlige fotos uden jeg aktivt har lagt dem der), Ansigter, Steder. Under SENESTE: Sidste 12 mdr, Sidste import, Med flag, Papirkurv. Under FÆLLES: iCloud. |
||
Deumer
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
På iOS er det indstillinger - iCloud - Fotos og her flytter du skyderen til venstre under "iCloud fotobibliotek" øverst. Når du gør det får du muligheden for at downloade kopier af dine billeder så de ligger lokalt på iPhone eller iPad
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jo men jeg skal vel kun ændre indstillingen på min Mac? Eller skal jeg når alle billeder allerede ligger i BIBLIOTEK. Så kan jeg vel bare slette billederne på tlf uden problemer
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Deumer
Junior bruger Oprettet: 18-Marts-2015 Status: Offline Point: 36 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du skal ændre indstillingerne på de ting du gerne vil beholde lokale kopier på. Hvis du begynder at slette billeder mens dit iCloud fotobibliotek er aktivt, så sletter du på alle de enheder der har det aktiveret.
|
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ah ok, jeg skal ændre indstillingen på iPad for at ha en kopi. |
||
Bruger udmeldt 43
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skyderen ER til venstre.
Og alligevel får jeg billeder sendt fra iCloud hver gang tlf tager fotos |
||
Besvar | Side <12345 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |