|
Slette billeder på iPhone |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | ||
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2262 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tjaaaa... Kan den lukkes? (Tråden)... Fordi, det kan da ikke passe, at der skal bruges et program for at slette noget på en iPnone? Så er det da noget bøvl.
|
||
TV-kanaler: "PS-pakken" + Betal pr. kanal via Norlys Flex på gammel "TV2-antenne".
Radiokanaler: DAB, FM Internet: YouSee Bredbånd via Kabel-TV-stikket Favoritradiostationer: ABC, Solo og Classic Rock |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
|
Hvilken app på telefonen ser du de fotos i? Og har du mulighed for at tage et screenshot af skærmen, når du ser et foto? Du kan evt. bare redigere selve fotoet væk inden upload i tråden. |
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Enten har du ikke en iPhone eller også gider du ikke prøve selv for at konstatere at sådan er det altså. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Hvis man bruger et specielt program, til at overføre filerne til telefonen, er det vel ganske okay at bruge samme program til at fjerne dem igen? Klaus
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
|
Billederne ligger i Fotos>Album>Fra min Mac. "Fra min Mac" bliver dannet af programmet i forbindelse med overførslen. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9420 |
|
Har du evt prøvet om du kan se dem i programmet arkiver -> på min iPhone ?
|
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
|
Så vidt jeg husker synkroniserede man med iTunes for flere år siden - før iCloud.
Man indstillede hvad der skal synkroniseres af fotos og musik, og hver gang iPhone eller iPod blev koblet til Mac eller PC synkroniseredes fra computer til iPhone/iPod. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
lunddal ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8660 |
|
Har du stadigvæk computeren? Få så skal du koble iPhonen på og så fravælge de fotos, du ikke længere vil synkronisere. |
||
![]() |
||
|
Hvis du har læst tråden vil du se, at problemet for længst er løst. Jeg har aldrig anvendt iTunes eller iCloud, så der er ingen billeder der er synkroniseret. De billeder jeg ønskede slettet kunne kun ses på computeren med det program jeg havde lagt dem ind med, altså Easeus MobiMover. Og jeg gentager: Tråden er lukket ![]() Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19627 |
|
Hvorfor bliver i ved med at foreslå muligheder, når nu problemet er løst?
Klaus
|
||
![]() |
||
|
Hov hov, skal du kalde mig (der kom med løsningen) for en idiot?
![]() Klaus Edit: Nå, det indlæg jeg svarede på er “forsvundet”… Redigeret af KlausDM - 03-December-2023 kl. 20:20 |
||
![]() |
||
|
Jamen, så undskyld da. Havde ikke lige set det indlæg. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |