recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette emner i Køb/salg/bytte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette emner i Køb/salg/bytte

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Slette emner i Køb/salg/bytte
    Sendt: 28-Februar-2012 kl. 00:19
Nu kigger jeg jævnligt med og ser, hvad der bliver købt og solgt, men en ting undrer mig.

Når noget er solgt, ændrer sælgeren typisk trådens navn til "solgt" eller "må slettes" og sletter så teksten i sine indlæg.

Jeg vil gerne opfordre til at man lader tråden stå, så det bliver lettere for fremtidige købere og sælgere at prissætte deres udstyr i forhold til hvad tidligere salgspriser var. Frem for at slette alt, så bare slutte af med et indlæg hvor der står "Solgt" eller lignende.

Som det er nu, aner man ikke, hvad det er der er blevet solgt og til hvilke priser det er solgt.

Eller er det kun mig der undrer mig?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
kaizer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Maj-2005
Sted: Denmark
Point: 2346
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kaizer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 03:46
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Som det er nu, aner man ikke, hvad det er der er blevet solgt og til hvilke priser det er solgt.

Nej, jeg undrer mig også.

Det burde være nok at ændre overskriften.
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 07:26
Hej.
Helt enig,og så ville det også være rart at man skulle oplyse hvor tingerne befinder sig.
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 07:42
Oprindeligt skrevet af nesager nesager skrev:

Helt enig,og så ville det også være rart at man skulle oplyse hvor tingerne befinder sig.

Det er så smart at man kan opgive det i ethvert indlæg. Hop ind og rediger din profil.

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 11:56

Nu kigger jeg jævnligt med og ser, hvad der bliver købt og solgt, men en ting undrer mig.

Når noget er solgt, ændrer sælgeren typisk trådens navn til "solgt" eller "må slettes" og sletter så teksten i sine indlæg.

Jeg vil gerne opfordre til at man lader tråden stå, så det bliver lettere for fremtidige købere og sælgere at prissætte deres udstyr i forhold til hvad tidligere salgspriser var. Frem for at slette alt, så bare slutte af med et indlæg hvor der står "Solgt" eller lignende.

Klaus
Enig! Nøjes med at skrive "solgt" foran eller efter overskriften i forumemnet. Det er derfor man kan redigere sine tidligere indlæg.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 12:49

Klaus
Helt enig Klaus, jeg synes at det er drøn irriterende når folk blot skriver solgt - for hvad er solgt?Smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 19:47
Omvendt er det trælst når folk kun skriver i det sidste indlæg.. for så kan man ikke sortere fra. 

.. Og hvorfor vil man kigge i en KSB tråd, hvis artiklerne allerede er solgt? - for at sige tillykke?
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2012 kl. 21:36
Oprindeligt skrevet af Steve Jones Steve Jones skrev:

.. Og hvorfor vil man kigge i en KSB tråd, hvis artiklerne allerede er solgt? - for at sige tillykke?
KlausDM skriver bla. a. følgende i ét af sine indlæg dette:

"Jeg vil gerne opfordre til at man lader tråden stå, så det bliver lettere for fremtidige købere og sælgere at prissætte deres udstyr i forhold til hvad tidligere salgspriser var. Frem for at slette alt, så bare slutte af med et indlæg hvor der står "Solgt" eller lignende."
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Februar-2012 kl. 12:21
Nu troede jeg vi snakkede om overskriften.. ligesom kampus var inde på

En ting jeg finder 10x mere generende er når folk mener det er nødvendigt at citere et helt indlæg inkl. billeder for at kommentere "Det ser flot ud" 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu