recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slette passwords på død tablet før reparation?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slette passwords på død tablet før reparation?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 14:57
Oprindeligt skrevet af fltk fltk skrev:

Hvis en IT-kyndig er nysgerrig nok, vil han sikkert sagtens kunne finde ud af at trække data ud af en tablet, selvom passwords er slettet. Så efter min mening er der ikke nogen sammenhæng mellem denne tråds overskrift og trådstarters frygt for at reparatør skal se hans data.

Se indlæg nr. 2
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 992
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2023 kl. 15:01
Oprindeligt skrevet af mnielsen mnielsen skrev:


Har du prøvet med en anden lader, eller blot andet kabel alligevel? Eller, blot prøv at lade tabletten ligge nogle uger... Og så sæt den til igen. Dette KAN også hjælpe af og til.

Ja, alternativer er testet. Må prøve at lade den ligge et stykke tid og se om det ændrer noget. 

Alternativt vil jeg åbne den og tage batteriet fra/til for at se, om det måske har en effekt (det havde det på en ældre tablet).    
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu