|
Slettes: Har købt Airpod PRO |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-August-2022 kl. 15:10 |
Hej.
Er der nogen der vil sælge et par AirPod PRO?? Venlig hilsen Raja
Redigeret af BigRaj - 29-August-2022 kl. 12:58 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et par der ikke er brugt meget, hvad vil du da give?
|
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Så lidt som muligt:-)
Jamen hvad skal de koste? Hvor gamle er de? Kvittering og emballage? pris incl post til kbh?
|
|
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
De er knap 2 år, har kvittering og emballage. Hvad med 1400?
|
|
|
![]() |
|
Tak. Jeg tænker lige over det og vender tilbage til dig. Måske jeg hellere vil give de 1700 for et par helt nye så.
|
|
|
|
![]() |
|
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24802 |
Jeg ved ikke, hvor du har dit mobilabonnement. Men jeg ved gennem Yousee, kan man få rabat på dem, hvis man låser sit nuværende abonnement til 6 måneder. Det bruger jeg selv jævnligt, når der er forskelligt tilbehør jeg mangler.
|
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
![]() |
|
Ellers giv mig et bud
![]() |
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |