|
Slettes: PS3 Slim, 320 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2014 kl. 12:58 |
Hej med jer.
Jeg har en PS 3 Slim, 320 kb til salg. Den skal opgraderes til ps4 så byd løs. Der følger en Playstation Remote og en original kontroller med. Ønsker ikke at bytte med noget med mindre det er PS4 eller Nintendo WIIU Byd løs Venlig hilsen Big Raj edit: Den er solgt for 900 på DBA. Ps4 er indkøbt og sat op:-)
Redigeret af BigRaj - 14-December-2014 kl. 21:05 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
op op op
|
|
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Da jeg ikke har nogen som helst anelse om hvad sådan en skal koste, så tillader jeg mig at byde 500.- pp.
Vh. og go' søndag |
|
![]() |
|
Datamax ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 04-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 402 |
700kr Inkl. Porto
Redigeret af Datamax - 30-November-2014 kl. 12:53 |
|
CASH IS KING
3840x2160"2:2"3:3 |
|
![]() |
|
vi nærmer os. Et pr 100 eller 3 mere og jeg er glad.
|
|
|
|
![]() |
|
Skywalker ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |
Jeg trækker mig.
Redigeret af Skywalker - 02-December-2014 kl. 15:48 |
|
![]() |
|
800 plus sendt i pakke, og den er på vej:-)
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |