|
Slettes :s: Iphone 4 8GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 19:31 |
Ovennævnte mobiltelefon købt i Apple Emporia sælges da min kone vil have Samsung Galaxy. Hvis jeg leder kan jeg nok godt finde kvittering samt kassen. Telefonen i sort og rigtig godt velholdt.
Byd løs: Vh BigRaj Jeg forbeholder mig retten til alt :-)
Redigeret af BigRaj - 04-December-2014 kl. 13:47 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
op med sig
|
|
|
|
![]() |
|
noobz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Marts-2012 Status: Offline Point: 73 |
Hvad siger du til 400 ?
|
|
![]() |
|
I underkanten af hvad jeg vil sælge den til.
|
|
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6513 |
475
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Kan godt se jeg ikke kommer langt med den telefon herinde:-). Den ryger på den blå avis.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |