|
Slettes: S: Iphone 4S, 16 GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2014 kl. 19:35 |
Sælger min datters I phone 4S på 16 GB da hun vil have en Galaxy note 3.
Den er købt for et år siden her på recordere. Jeg har kvittering og æsken hvis jeg leder grundigt. Den er i hvid farve og har haft folie på glasset foran fra starten. Byd løs. Jeg forbeholder mig retten til alt:-) Kan godt se jeg ikke kommer langt med den telefon herinde:-). Den ryger på den blå avis.
Redigeret af BigRaj - 04-December-2014 kl. 13:48 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
op igen
|
|
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
500
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Hvordan er standen?
Har du nogle billeder? |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
den ryger i den blå avis. Kan godt se der er langt fra 500 til de 12-1300 kroner:-)
|
|
|
|
![]() |
|
Langtoft ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 29-December-2009 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 424 |
God ide, der er heller ikke så mange til salg ..... I wonder why :) Måske fordi de alle tror det er guld de sælger .. hehe
|
|
![]() |
|
????
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |