|
Slettes: S:Nintendo WII (Solgt) |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-November-2014 kl. 13:48 |
Hej med jer recordere. Mine knægte vil have opgraderet sine Nintendo VII så de er hermed sat til salg.
Sælges med strømforsyning, sensor baren og 2 nunchucks. De er begge to i hvid farve. Ønsker ikke at bytte med noget med mindre det er PS4 eller Nintendo WIIU Byd løs. Edit: Den ene er solgt, så nu kun 1 x WII til salg Edit: 22/12 2014 Solgt!
Redigeret af BigRaj - 22-December-2014 kl. 08:34 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1229 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der nogen spil med
|
|
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Det er ingen spil med. De er begge modded så har haft brugt harddisk.
|
|
|
|
![]() |
|
RaGa_MuFFiN ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Juni-2009 Sted: Videbæk, DK Status: Offline Point: 410 |
Kunne du være interesseret i en Dune HD Smart B1 Medieafspiller i bytte?
Mvh. Thomas
|
|
![]() |
|
Hej Thomas. Nej tak. Jeg har sat alle mine børns konsoller til salg da der skal opgraderes til PS4 og Nintendo WIIU.
|
|
|
|
![]() |
|
op op op
|
|
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej... Hvad skal sådan en fætter koste... Har en datter, som er begyndt at låne WII-spil med hjem, fordi hun er af den overbevisning, at det er DVD/Blueray-film... Og det er da lidt synd... Hvor i landet er vi? Send evt. en Privat besked og så kan vi se, om vi kan blive enige... ![]() |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej Bigraj...
Da jeg ikke har hørt fra dig - har jeg i mellemtiden fået et andet godt tilbud, som jeg har valgt at sige "Ja tak" til... Jeg håber du får solgt disse og jeg trækker hermed min forespørgsel tilbage. ![]() Du må have god aften. |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
350 kroner for en WII, en Nunchuck og en WIIMote
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Bigray... Så skal det være inkl. porto og der skal følge - Strømforsyning, sensor bar med selvfølgelig. Og den skal være i pæn stand. Uden at være kræsen. Da jeg allerede har indkøbt en - men den er ikke MODDED og det kun for, at prøve dette... |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
amnesia ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 153 |
500+forsendelse for begge inkl. diverse?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |