|
Slettes. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-September-2013 kl. 17:12 |
...
Redigeret af Bygone - 17-September-2013 kl. 11:07 |
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
*bump* :)
|
|
![]() |
|
SteffenD89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4337 |
Nyprisen var 3600kr.
jeg har lige solgt mine for nogle måneder siden. Tror at min center blev solgt for ca. 2500kr (uden nogen ridser eller lign.) og 1500kr for et sæt XT2. Det skal så lige siges at mine XT2'er havde lidt ridser. Alderen for mine XT2 var ukendt og min XTC var ikke ældre end din. Så må du selv vurdere, men jeg tror ikke du får folk til at hoppe på for 4000kr pr sæt og du skal helt sikkert længere ned med din XTC. Det er så bare min lige umiddelbart vurdering, men jeg er måske ikke den bedste til den slags så der er nok andre der kan komme med bedre bud
![]() |
|
![]() |
|
Hej Steffen,
umiddelbart vil jeg kalde det salg for foræringspris. 1500,- for et sæt er urealistisk lavt for så høj en kvalitetshøjtaler, nu kan jeg selvfølgelig ikke vurdere antallet af de ridser du havde på dem, men jeg vil sige en 1500-2000,-/stk er ikke urealistisk. om xtc skal ned i pris, det skal den nok, men 2500,- for den selvom den er brugt er også tæt på hvad jeg ville kalde og forære den væk. Man skal jo lidt sammenligne med hvad kan man ellers få i den kvalitetsklasse og til hvilken pris. men tak for din vurdering, vil dog håbe jeg får lidt andre til at give deres besyv med, for umiddelbart lyder det som en foræringsvurdering :). Redigeret af Bygone - 16-September-2013 kl. 10:23 |
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Jeg har for 2 år siden solgt et sæt XT2 for 3000 kroner.. de var 1 år gamle, og det tog forbavsende lang tid at sælge dem. 4000 kroner vil jeg mene at du får svært ved 4000 kroner.. hvis de er 4 år gamle oplever jeg selv at folk byder omkring 40% af nyprisen.. det er ikke mit udtryk for at det er en fair pris, men det er faktum.. så 3000 kroner ville jeg forvente. Jeg har dog set dem fra tid til anden på dba, så mon ikke du kan finde et sæt og sammenligne med?
PS.. til 1500,- så er jeg din køber ;)
XTC har jeg ingen erfaring med, dog skal du forvente samme nedskrivning for 4 år.. 50-60%. Desværre.
|
|
![]() |
|
tak for input. Går lige i tænkeboks og laver så en announce :).
Redigeret af Bygone - 16-September-2013 kl. 17:44 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |