|
Slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-November-2014 kl. 13:44 |
Har købt på eBay Jeg har fundet min gamle Amiga frem men mangler lige en A520 Tv modulator før jeg kan koble den til min fladskærm. Er der nogen som har sådan en liggende til en rimelig pris? Jeg befinder mig i København TAK /Sylvest < ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;"> Redigeret af Sylvest - 19-November-2014 kl. 21:54 |
|
.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5367 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Går ud fra det må findes i det stik du kobler modulator til. Kan godt ske der måske skal noget specielt adapter kabel til, det er godt nok mange år siden jeg har set sådan en. ![]() Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 802 |
Den udgang er kun sort/hvid. Altså ret kedelig :-) Redigeret af bubbleboy - 19-November-2014 kl. 17:21 |
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5367 |
Der er nok lidt googling finder gør-det-selv arbejde i adaptor kabel:
Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
affer ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
ham her har jeg fået et par kabler fra. han laver dem selv, og jeg er tilfreds med kvaliteten, bemærk det er dog et modficeret db25 til db23 stik der er brugt,
http://www.ebay.com/itm/AMIGA-RGB-VIDEO-AUDIO-SCART-CABLE-1-2M-/111497928530?pt=UK_VintageComputing_RL&hash=item19f5cb5f52 |
|
Don't argue with stupid people. They'll drag you down to their level and beat you with experience.
|
|
![]() |
|
Sylvest ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 894 |
Tak for input til gør-det-selv-arbejde men det går ikke og også tak for tippet med ham med scart kablet, desværre så har jeg ikke scart mere. Så det ender nok med at jeg smider de 2-300,- en brugt A520 koster på ebay.< ="cosymantecnisbfw" co="cs" id="SILOBFWID" style="width: 0px; height: 0px; display: block;">
|
|
.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |