|
Slettes |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der medfølger original kvittering med til eventuel køber, så kan han/hun se hvad jeg har betalt.
Og nej de er ikke købt til halv pris eller der under, ej heller var de gratis, jeg har købt og betalt dem kontant og de var ikke billige. Og de bliver heller ikke foræret væk, men folk er velkomne med bud, det eneste der kan ske er at jeg ikke ønsker at sælge til den pris eventuel køber byder. |
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
+1 👍 håber snart du får dem solgt. Ellers kan de vel bruges som atmos speakers 😊 fantastiske højttalere som jeg mener burde, og kunne koste mere end de gør, med det ry de har, samt performance mæssigt..
150 systemet, gammelt som nyt, er og vil altid være et fabelagtigt surround system.......også om 20 år |
|
![]() |
|
DVDO ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2012 Status: Offline Point: 645 |
Op
Redigeret af DVDO - 26-Januar-2015 kl. 09:11 |
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |