|
SLETTES |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2015 kl. 20:15 |
Apple TV2 som er jailbreaket, sælges da den ikke bruges mere.
HBO: 750+pp Inkl. fjernbetjening. Model nr.: MC572KN/A Software version: 5.3 (6105) Kan også afhentes i Odense eller Kolding.
Redigeret af Preps - 26-Januar-2015 kl. 11:31 |
|
![]() |
|
Rockerfår ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-September-2011 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er model nummeret?
800 kr. Inkl porto |
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Bud noteret, Annonce er opdateret med modelnummer.
|
|
![]() |
|
til toppen :-)
|
|
![]() |
|
opper
|
|
![]() |
|
Lader den køre til i morgen aften kl. 20.00.
|
|
![]() |
|
Op
|
|
![]() |
|
sakird ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Oktober-2005 Status: Offline Point: 616 |
hvis ikke sent eller ikke solgt 850 inkl fragt byder jeg.
|
|
![]() |
|
Modtaget, ser lige om jeg hører tilbage fra Rockerfår i morgen, ellers vender jeg tilbage til dig.
|
|
![]() |
|
Rockerfår og Sakird, Jeg har sendt jeg begge en pb, men ikke hørt fra jer ...
|
|
![]() |
|
svend1111 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-December-2013 Status: Offline Point: 74 |
Jeg har også en boks der er til salg hvis der er andre der mangler en :)
|
|
![]() |
|
dr_schlemer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1028 |
![]() |
|
Samsung S90D 65” QD-OLED * NAD T577 * NAD C658 * NAD C298 * Sanyo Q60 plus pladespiller * Apple TV4K * Dali Rubicon 6
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |