|
Slettes |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Modtaget, nu vrimler brugtmarkedet ikke lige med C275ere, men tænker 3000 er mere C272? :) Anyway, jeg lader annoncen køre nogle uger før jeg sætter den meget lavere.
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hejsa,
Kiggede også på C272 men endte dog med c275. C272 kostede 1800kr mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Jeg købte for noget tid siden en C275BEE brugt for 3500kr, og den spiller/driver mine B&W højtalere med fast hånd.
Kunne godt tænke at prøve et brokoblings setup, men må heller vente til prisen falder. ;) |
|
![]() |
|
SoundWave ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Status: Offline Point: 817 |
C275BEE er jo steget 1.500 i pris de sidste par år. Jeg har flere gange set dem handlet for 3.000-3.500 kr.
Jeg gav selv 5.000 kr. for min for en lille håndfuld år siden. |
|
![]() |
|
eichmeier ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 24-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 358 |
Havde desværre købt en for 1 måned siden. Men da sælger fik en henvendelse fra en der boede i nabolaget og kunne hente dagen efter valgte han at sælge til ham hvilket jo er fair nok.
Og det var til 3.000 deraf mit bud som jeg står ved |
|
![]() |
|
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
Tak for den store interesse - det bliver desværre alligevel ikke til et salg i denne omgang.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |