recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettet

Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 13:06
Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Kan det være rigtigt, at der er flere af tingene, jeg har set hjemme hos mig selv?WinkLOL

Jeg aner ikke hvad du snakker om LOL

Jo der er en del jeg har fået af dig. Jeg sagde jo at jeg brugte det som merchandise LOL
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2047
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 13:11
personligt er jeg glad for at harddisken er opfundet :)
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 13:39
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

personligt er jeg glad for at harddisken er opfundet :)

Noget siger mig du ikke er så meget til at have æskerne stående LOL
Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 14:24
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af Stromgren Stromgren skrev:

Dejligt at se et godt NØRDE (på den goe måde) værelse, havde osse selv haft lidt film og spil nørderi hængende på vægende hvis det ikke var for den bedre halvdel, har dog en enkelt Bumblebee stående på den ene højtaler til stor glæde for mig og min søn 

Jeg har aldrig rigtig været "inde" i Transformeres universet, men alt filmrelateret elsker jeg LOL

Tak for interessen Big smile
Nu er jeg jo vokset op med Transformers tegnefilmene og de er simpelt hen geniale, men Batman er osse ret genial knægten har os et par tegnefilms bokse med Batman, og Arkham asylum og city er da osse blevet spillet godt og grundigt derhjemme sammen med Lego Batman.
med hensyn til Center så skynd dig at få anskaffet en det er den vigtigste højtaler i et surrround setup
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 14:31

Dejligt at se et godt NØRDE (på den goe måde) værelse, havde osse selv haft lidt film og spil nørderi hængende på vægende hvis det ikke var for den bedre halvdel, har dog en enkelt Bumblebee stående på den ene højtaler til stor glæde for mig og min søn 

Jeg har aldrig rigtig været "inde" i Transformeres universet, men alt filmrelateret elsker jeg LOL

Nu er jeg jo vokset op med Transformers tegnefilmene og de er simpelt hen geniale, men Batman er osse ret genial knægten har os et par tegnefilms bokse med Batman, og Arkham asylum og city er da osse blevet spillet godt og grundigt derhjemme sammen med Lego Batman.
med hensyn til Center så skynd dig at få anskaffet en det er den vigtigste højtaler i et surrround setup

Hvor langt er du nået i Arkham City? Jeg selv gennemført spillet på "Gamemode plus" og har fundet alle 440 Riddles inklusiv Catwomans Big smile Jeg har også gennemført Harley Quinn's Revenge 2 gange Big smile
Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 14:42
Wow, wow, wow!
Især thumbs up for den Batman samling!

Er selv blevet sat på jagt nu. Min kæreste er temmelig interesseret i den Casablanca plakat! Hvor har du købt den henne?
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 14:50
Oprindeligt skrevet af Jesper Keller Jesper Keller skrev:

Wow, wow, wow!
Især thumbs up for den Batman samling!

Er selv blevet sat på jagt nu. Min kæreste er temmelig interesseret i den Casablanca plakat! Hvor har du købt den henne?

Jeg den på et vejloppemarked i søndags. Sælgeren sagde at hun havde købt den i Spanien. Det er faktisk ikke en plakat men et "maleri". Dog tror jeg at det er et form for tryk på et lærred og derefter hæftet fast på en træramme, så de ligner et maleri. Men ikke desto mindre er jeg glad for det Big smile

Til top
Stromgren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Januar-2010
Sted: Valby København
Point: 275
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stromgren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 15:44

Hvor langt er du nået i Arkham City? Jeg selv gennemført spillet på "Gamemode plus" og har fundet alle 440 Riddles inklusiv Catwomans Big smile Jeg har også gennemført Harley Quinn's Revenge 2 gange Big smile
jeg har gennemført og fundet alle riddles, har ikke gennemført plus endnu er blevet fanget af Star Wars the force unleashed
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver
Nad t557 Bluray
Dali Lektor 6 fronter
Dali Lektor Lcr Center
gale 3060 Bipolar Bag
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 16:54
For satan da du har mange film. Smile
Et rigtig entusiast rum må man nok sige.

Det ser godt ud.

Mvh. Rasmus
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 16:57
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

For satan da du har mange film. Smile
Et rigtig entusiast rum må man nok sige.

Det ser godt ud.

Mvh. Rasmus

Flemming her på sitet er nok den med de fleste film, men jo jeg er begyndt at være deroppe af Big smile
Yep det er lidt nørdet LOL
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:00
Hvor stor er din samling???

Orker ikke at tælle ud fra billederne nemlig. Wink

Rasmus
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:04
Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Hvor stor er din samling???

Orker ikke at tælle ud fra billederne nemlig. Wink

Rasmus

295 blu-ray film. Jeg ved ikke med dvd'er, men hvert fald flere blu-rays end dvd'er hvis man kun tænker på filmene. Big smile

Jeg er ved at være oppe ved dig Flemming LOL

Redigeret af MrCeecar - 15-Juni-2012 kl. 17:04
Til top

Besvar Besvar Side  <1234 5>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu