|
Slettet |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Forfatter | ||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Jeg aner ikke hvad du snakker om ![]() Jo der er en del jeg har fået af dig. Jeg sagde jo at jeg brugte det som merchandise
![]() |
||||
![]() |
||||
mbm1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Januar-2005 Status: Offline Point: 2047 |
|||
personligt er jeg glad for at harddisken er opfundet :)
|
||||
![]() |
||||
|||
Noget siger mig du ikke er så meget til at have æskerne stående
![]() |
||||
![]() |
||||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|||
med hensyn til Center så skynd dig at få anskaffet en det er den vigtigste højtaler i et surrround setup |
||||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||||
![]() |
||||
|||
Hvor langt er du nået i Arkham City? Jeg selv gennemført spillet på "Gamemode plus" og har fundet alle 440 Riddles inklusiv Catwomans
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
|||
Wow, wow, wow!
Især thumbs up for den Batman samling! Er selv blevet sat på jagt nu. Min kæreste er temmelig interesseret i den Casablanca plakat! Hvor har du købt den henne? |
||||
![]() |
||||
|||
Jeg den på et vejloppemarked i søndags. Sælgeren sagde at hun havde købt den i Spanien. Det er faktisk ikke en plakat men et "maleri". Dog tror jeg at det er et form for tryk på et lærred og derefter hæftet fast på en træramme, så de ligner et maleri. Men ikke desto mindre er jeg glad for det ![]() |
||||
![]() |
||||
Stromgren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2010 Sted: Valby København Status: Offline Point: 275 |
|||
|
||||
Panasonic TX-P50G30Y
Marantz sr7005 receiver Nad t557 Bluray Dali Lektor 6 fronter Dali Lektor Lcr Center gale 3060 Bipolar Bag |
||||
![]() |
||||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|||
For satan da du har mange film.
![]() Et rigtig entusiast rum må man nok sige. Det ser godt ud. Mvh. Rasmus |
||||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||||
![]() |
||||
|||
Flemming her på sitet er nok den med de fleste film, men jo jeg er begyndt at være deroppe af ![]() Yep det er lidt nørdet
![]() |
||||
![]() |
||||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
|||
Hvor stor er din samling???
Orker ikke at tælle ud fra billederne nemlig. ![]() Rasmus |
||||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
||||
![]() |
||||
|||
295 blu-ray film. Jeg ved ikke med dvd'er, men hvert fald flere blu-rays end dvd'er hvis man kun tænker på filmene. ![]() Jeg er ved at være oppe ved dig Flemming
![]() Redigeret af MrCeecar - 15-Juni-2012 kl. 17:04 |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |