|
Slettet |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Forfatter | |||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Det var satme ikke så lidt da.
![]() Jeg har ca 10 Bluray - ![]() Meeen er så også først lige begyndt at samle på dem. Der skal købes ind til hjemmebioen engang står færdig, så der skal nok komme flere end 10. Rasmus |
|||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|||
![]() |
|||
Guests ![]() Gæst ![]() |
||
Hvis du ikke har noget imod at købe brugt/tidligere lejefilm, så er der mange penge at sparer hvis du tager rundt i forskellige Blockbustere og købe dem brugte. Jeg vil vove at påstå at 190 af filmene er fra blockbuster og kun to af dem har jeg givet mere end 100kr for.
![]() |
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
Det varer lidt endnu, inden du er oppe på mig, men du er jo også kun en knægt i forhold til mig. Da jeg var i din alder, var det smalfilm jeg samlede på.
![]() |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
fausing ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Januar-2012 Sted: Svendborg Status: Offline Point: 1646 |
||
Det ville jeg intet have imod, og de par stk jeg har er også købt på den måde.
![]() Ellers bliver man jo ruineret hvis det skal være fra ny det hele. ![]() Rasmus |
|||
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE Stereo setup - NAD C372 - DALI 850 |
|||
![]() |
|||
||
Må jeg være fri. Jeg er ikke en knægt mere... Jeg er en ung mand på 19år ![]() ![]() Jeg ved ikke engang hvad smalfilm er
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hvor stor er din samling da?? Mvh. Rasmus |
|||
Min Hjemmebio
|||
![]() |
|||
||
Ikke hvis man hedder Flemming og køber alt der bare har set skyggen af HD
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Hahaha. ![]() |
|||
Min Hjemmebio
|||
![]() |
|||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
||
19år, er for mig, bare en knægt. ![]() Smalfilm, er som de store ruller som film i biffen kom på, bare i meget mindre format.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Hey, ikke mobbe. Jeg kan bare godt lide at se en film, eller to. Desuden køber jeg mange i Uk, hvor prisen er noget mindre.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
|||
||
Jeg kender godt de der store ruller med film, jeg vidste dog ikke at det var mindre ![]() Skulle man så også lægge rullen ind i en projekter og alt det der
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Blu-ray, der er jeg på lidt over 1200stk. Dvd har jeg opgivet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |