recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slettet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slettet

Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Status: Offline
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:19
Oprindeligt skrevet af MrCeecar MrCeecar skrev:

Oprindeligt skrevet af flemming larsen flemming larsen skrev:

Må jeg være fri. Jeg er ikke en knægt mere... Jeg er en ung mand på 19år Big smileLOL

Jeg ved ikke engang hvad smalfilm er LOL
19år, er for mig, bare en knægt.Wink
Smalfilm, er som de store ruller som film i biffen kom på, bare i meget mindre format.

Jeg kender godt de der store ruller med film, jeg vidste dog ikke at det var mindre LOL
Skulle man så også lægge rullen ind i en projekter og alt det der Big smile
Ja, det foregik på samme måde som i biffen, men du kunne ikke få hele film, det var kun små bidder af film.Ouch
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:19

Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Oprindeligt skrevet af fausing fausing skrev:

Det ville jeg intet have imod, og de par stk jeg har er også købt på den måde. Smile

Ellers bliver man jo ruineret hvis det skal være fra ny det hele. Wink

Rasmus

Ikke hvis man hedder Flemming og køber alt der bare har set skyggen af HD LOL

Hahaha. Smile
Hey, ikke mobbe. Jeg kan bare godt lide at se en film, eller to. Desuden køber jeg mange i Uk, hvor prisen er noget mindre.

Ja det er rigtigt, der er også mange penge i at købe i UK. Specielt er deres TV-serier på DVD meget billig i forhold til Danmark. 
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:21

Må jeg være fri. Jeg er ikke en knægt mere... Jeg er en ung mand på 19år Big smileLOL

Jeg ved ikke engang hvad smalfilm er LOL
19år, er for mig, bare en knægt.Wink
Smalfilm, er som de store ruller som film i biffen kom på, bare i meget mindre format.

Jeg kender godt de der store ruller med film, jeg vidste dog ikke at det var mindre LOL
Skulle man så også lægge rullen ind i en projekter og alt det der Big smile
Ja, det foregik på samme måde som i biffen, men du kunne ikke få hele film, det var kun små bidder af film.Ouch

Okay så man brugte det kun til pynt ala 

Hvor meget kostede de dengang?
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:30
Nej, sådan var de ikke. Det var små ruller på 10-15 min. Jeg mener de kostede over 100kr for sådan en smule.Ouch

Redigeret af flemming larsen - 15-Juni-2012 kl. 17:31
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:33

Nej, sådan var de ikke. Det var små ruller på 10-15 min. Jeg mener de kostede over 100kr for sådan en smule.Ouch

Så hvis man ville have hele filmen så skulle man rundt og finde alle disse frames og udskifte dem hvert 10-15 min. 

Jeg er glad for de digitale medier LOL
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:45
Burde du ikke have en WoW plakat hængende nu hvor du er HTX'er?LOL

Men kender godt det med at filmsamlingen pludseligt vokser, er på cirka 4½ år gået fra nok under 50 film til +650film plus div serier og koncerter på DVD/BD. Det værste ved så mange film er at det kan være utroligt svært at bestemme sig for hvad man skal se.

PS: blev selv HTX-student for 3 år siden så må godt mobbe med fordomme om WoW og HTX'ere Wink har dog aldrig selv spillet det.

Redigeret af db89 - 15-Juni-2012 kl. 17:45
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Burde du ikke have en WoW plakat hængende nu hvor du er HTX'er?LOL

Men kender godt det med at filmsamlingen pludseligt vokser, er på cirka 4½ år gået fra nok under 50 film til +650film plus div serier og koncerter på DVD/BD. Det værste ved så mange film er at det kan være utroligt svært at bestemme sig for hvad man skal se.

PS: blev selv HTX-student for 3 år siden så må godt mobbe med fordomme om WoW og HTX'ere Wink har dog aldrig selv spillet det.

Jeg spillede WoW for 6 år siden, hvis jeg husker rigtigt. Det var før alle disse udvidelser udkom. Men jeg spiller stadig lidt Xbox dog aldrig multiplayer spil. Batman Arkham City, Arkham Asylum, Bioshock og Halo serien er nogle gange i maskinen Big smile 

Jeg har samme problem med hvad man skal se LOL. Det er røv irriterende. Jeg tror jeg har omkring 40 blu-ray film jeg ikke har set endnu og alligevel "har jeg ikke noget at se" problemet LOL

Redigeret af MrCeecar - 15-Juni-2012 kl. 17:51
Til top
bony Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-August-2007
Sted: Fredensborg
Point: 358
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bony Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:01

Oprindeligt skrevet af bony bony skrev:

Spændende samling. Især din Batman samling er jeg misundelig på, da jeg selv er stor Batman fan. Har du slet ingen Batman tegneserier, altså de store lækre hardcover versioner. Dem samler jeg selv på og jeg kan klart anbefale dem. (Men pas på, der er MANGE forskellige, så det kan hurtigt blive en dyr fornøjelse).. ;-)

En lille detalje, så er jeg personligt ikke så meget til plakat + tegnestift metoden. Du har i forvejen indrammet en del af dine billeder, hvorfor ikke gå hele vejen? Det giver efter min mening lige en ekstra portion lækkerhed og det koster ikke så meget hvis det bare er standard billeder der ikke kræver specielle materialer (læs. kostbare samleobjekter). Smile

I øvrigt så er det med penge og studerende en dårlig undskyldning de herrer. Jeg har aldrig haft så mange penge som da jeg var studerende, det hele handler jo bare om prioriteringer. Det er egentligt ganske simpelt; vil du ha' mad eller HIFI? Husk at god HIFI kan holde i mange år, en pakke rugbrød not so much! Wink Big smile

Jeg har desværre ingen tegneserier dog har jeg læst enkelte fra det lokale bibliotek blandt andet "The Killing Joke".

Det med indramningen: Alle billedrammerne er nogle jeg fandt rundt omkring i huset der ikke allerede blev brugt. De omkring tegnestifter, det er mest fordi jeg bare er for nærig til at købe billedrammer. LOL Men du har ret at det ser flottere ud med rammer og det kan også være jeg en dag får købt nogle. Smile

Jeg har det lidt på samme måde som dig omkring penge, men eftersom værelset ikke kun er til film, men også til at "leve derinde" mente jeg at en center vil tage for meget plads. Samtidig er jeg også YDERST tilfreds med mit setup. Big smile

Men tak for interesseren, jeg er selv rigtig glad for min Batman collection. Har du spillet nogle af de nye Batman spil. Arkham Asylum og Arkham City? Jeg er ikke så meget til spil mere, men de to Batman spil er fantastiske. Big smile

"The Killing Joke" er fantastisk. En af mine personlige favoritter. Hvis du kunne lide den, vil du med garanti også kunne lide de andre. Smile

Jeg kender godt begge spil, men har af en eller anden mærkelig årsag aldrig spillet nogle af dem. Når jeg får lidt mere tid til fritidshalløj, så har jeg dog planer om at finde etteren et sted, den må da efterhånden være godt nede i pris. Men har kun hørt rigtig godt om de to spil, især toeren. Big smile
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Juni-2012 kl. 18:03
To'eren er bedre i min verden. De har taget alt det gode fra 1'eren og gjort det bedre på alle punkter. Dog skal man have spillet 1'eren (Arkham Asylum) for at forstå 2'eren (Arkham City) 100% Big smile
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 13:18
Nu hvor du er så glad for batman skulle du så ikke også have en batman maske hængende? ;)
Click for full-size view
Har den selv sammen med nogle andre masker, den kan i størrelse stort set bruges af en voksen. Fordelen ved den er at den er lavet i gennemfarvet sort plast og hvis den får et par skrammer ses det derfor ikke.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2004
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 13:28
Flot præsentation og imponerende samling. Clap
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juni-2012 kl. 13:30
Oprindeligt skrevet af db89 db89 skrev:

Nu hvor du er så glad for batman skulle du så ikke også have en batman maske hængende? ;)
Click for full-size view
Har den selv sammen med nogle andre masker, den kan i størrelse stort set bruges af en voksen. Fordelen ved den er at den er lavet i gennemfarvet sort plast og hvis den får et par skrammer ses det derfor ikke.

Det er fristende men jeg tror jeg springer over for nu Big smile
Til top

Besvar Besvar Side  <1 2345>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu