|
Slettet |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
Ja, det foregik på samme måde som i biffen, men du kunne ikke få hele film, det var kun små bidder af film.
![]() |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
Guests ![]() Gæst ![]() |
|||
Ja det er rigtigt, der er også mange penge i at købe i UK. Specielt er deres TV-serier på DVD meget billig i forhold til Danmark.
|
||||
![]() |
||||
|||
Okay så man brugte det kun til pynt ala ![]() Hvor meget kostede de dengang?
|
||||
![]() |
||||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24817 |
|||
Nej, sådan var de ikke. Det var små ruller på 10-15 min. Jeg mener de kostede over 100kr for sådan en smule.
![]() Redigeret af flemming larsen - 15-Juni-2012 kl. 17:31 |
||||
Mvh
Flemming Larsen |
||||
![]() |
||||
|||
Så hvis man ville have hele filmen så skulle man rundt og finde alle disse frames og udskifte dem hvert 10-15 min. Jeg er glad for de digitale medier
![]() |
||||
![]() |
||||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|||
Burde du ikke have en WoW plakat hængende nu hvor du er HTX'er?
![]() Men kender godt det med at filmsamlingen pludseligt vokser, er på cirka 4½ år gået fra nok under 50 film til +650film plus div serier og koncerter på DVD/BD. Det værste ved så mange film er at det kan være utroligt svært at bestemme sig for hvad man skal se. PS: blev selv HTX-student for 3 år siden så må godt mobbe med fordomme om WoW og HTX'ere
![]() Redigeret af db89 - 15-Juni-2012 kl. 17:45 |
||||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||||
![]() |
||||
|||
Jeg spillede WoW for 6 år siden, hvis jeg husker rigtigt. Det var før alle disse udvidelser udkom. Men jeg spiller stadig lidt Xbox dog aldrig multiplayer spil. Batman Arkham City, Arkham Asylum, Bioshock og Halo serien er nogle gange i maskinen ![]() Jeg har samme problem med hvad man skal se
![]() ![]() Redigeret af MrCeecar - 15-Juni-2012 kl. 17:51 |
||||
![]() |
||||
bony ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2007 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 358 |
|||
"The Killing Joke" er fantastisk. En af mine personlige favoritter. Hvis du kunne lide den, vil du med garanti også kunne lide de andre. ![]() Jeg kender godt begge spil, men har af en eller anden mærkelig årsag aldrig spillet nogle af dem. Når jeg får lidt mere tid til fritidshalløj, så har jeg dog planer om at finde etteren et sted, den må da efterhånden være godt nede i pris. Men har kun hørt rigtig godt om de to spil, især toeren.
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
To'eren er bedre i min verden. De har taget alt det gode fra 1'eren og gjort det bedre på alle punkter. Dog skal man have spillet 1'eren (Arkham Asylum) for at forstå 2'eren (Arkham City) 100%
![]() |
||||
![]() |
||||
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
|||
Nu hvor du er så glad for batman skulle du så ikke også have en batman maske hængende? ;)
![]() Har den selv sammen med nogle andre masker, den kan i størrelse stort set bruges af en voksen. Fordelen ved den er at den er lavet i gennemfarvet sort plast og hvis den får et par skrammer ses det derfor ikke.
|
||||
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
||||
![]() |
||||
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
|||
Flot præsentation og imponerende samling.
![]() |
||||
![]() |
||||
|||
Det er fristende men jeg tror jeg springer over for nu
![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |