|
slettet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-December-2015 kl. 18:44 |
slettet
Redigeret af exlærer - 02-Januar-2016 kl. 20:12 |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu opdateret
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Hej
Hvad tager du for dine LP'er?
Jeg tænker på nogle af dine klassiske |
|
![]() |
|
Hej
Uha det ved jeg ikke, men ved en 20 stk. For standard klassiker Beethoven, Mozart, Händel.. Mvh |
|
![]() |
|
Brandit ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Oktober-2011 Sted: MidtJylland Status: Offline Point: 8 |
Hvad koster din 4002(def) med pickup? Hvilken defekt & Pickup?
Mvh, Leif |
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hej Leif
Har sendt Beogram 4002eren på værksted så udfaldet af det afgør hvad prisen bliver. Har stadigvæk 1102 med mmc20e pickup.pladespilleren kræver lidt tlc Og en ScanDyna 1702 også Jacob Jensen design Håber du kunne bruge mit svar Mvh |
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Jeg bor i Esbjerg og vil gerne komme en smut til Ribe og se om der er noget jeg kan bruge :)
Jeg har ferie mellem jul og nytår, så jeg vender lige tilbage efter jul.
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Hej igen
Det kan vi sagtens finde ud af. Du kan skrive her når du kommer så vidt. Mvh Johan |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |