|
Slettet |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slettet
Redigeret af dr gonzo - 21-April-2016 kl. 15:04 |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
Hej Gonzo. Nu kender jeg ikke til lyden af dem, men af hvad jeg kan finde frem til, så virker de jo ikke ligefrem ringe. Er der mulighed for at man kan komme forbi til et lyt inden nærmere overvejelser?
Mvh. Michael
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
Det kan du tro. Jeg har tid i weekenden.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
OK, i denne uge er det faktisk kun i aften jeg har tid. Så må vi lige se på det i næste uge.
|
|
![]() |
|
Ok
|
|
![]() |
|
Fritz Munk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Marts-2011 Sted: Nyborg DK Status: Offline Point: 79 |
Hej.
Prøv at gi´ mig en pris leveret i Nyborg ? Ved godt det koster ekstra over broen osv... En pris hvor du er tilfreds.. Mvh Fritz Munk.
|
|
![]() |
|
slettet
Redigeret af dr gonzo - 21-April-2016 kl. 15:05 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |