|
sælger Pioneer 508XD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
christiankrasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2012 kl. 23:34 |
Sælger Pioneers absolut bedste 50".
Købt i Expert sommeren 2008. Kun meget lidt brugt. Original Pioneer højttaler monteret i bunden. Originalt Pioneer beslag til vægmontering. Mvh. Christian Rasmussen
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
mindstepris?
befinder sig hvor??
|
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
christiankrasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
havde tænkt at 8000 er rimeligt...
nær aalborg
Redigeret af christiankrasmussen - 04-September-2012 kl. 15:06 |
|
![]() |
|
ok - hvis nogen er interesseret, så må de jo byde. Så kan jeg altid takke nej, hvis det er for lavt :-)
Jeg har jo også et splinternyt sony 55HX855 til salg, og så må jeg jo beholde det som ryger sidst. :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |