recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælger samsung 55f8005
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælger samsung 55f8005

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Lennon Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4858
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lennon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 00:10
Det er vel egentligt lidt ligegyldigt om teknologien fremadrettet uddør - hvis den her og nu performer det synligst bedste billede ? ?
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox
Pioneer LX86
Jamo D8 surround m SUB
Nikon D7100
DELL 2408WFP skærm
Til top
Gucal Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 25-Juni-2013
Point: 429
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gucal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 00:57
Hvad skal den koste i en hurtig handel kontant afregnet?
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Sted: Denmark
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 12:02
Ja kontant afregnet tror du han gir et lån eller tager dankort, og så en reminder BYD dog på hans tv istedet for alt det plapren om alt muligt lort. Det er sgu flovt. Sælger er knap så barnlig. Tager det stille og roligt.
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 12:46
Måske er jeg ved at blive blind på mine gamle dage, men blev det oplyst hvor TV'et befinder sig?
Til top
Steve Jones Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Juli-2010
Point: 1809
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steve Jones Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af bjorno bjorno skrev:

Måske er jeg ved at blive blind på mine gamle dage, men blev det oplyst hvor TV'et befinder sig?

Han skriver det er købt i Hundige..
Til top
pinkytk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 21-Maj-2007
Point: 101
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pinkytk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Oktober-2013 kl. 14:16
Oprindeligt skrevet af Japer Japer skrev:

Ja kontant afregnet tror du han gir et lån eller tager dankort, og så en reminder BYD dog på hans tv istedet for alt det plapren om alt muligt lort. Det er sgu flovt. Sælger er knap så barnlig. Tager det stille og roligt.

Slap da af bassemand. Hvem har puttet sukker på din tisse-mad?

Btw, så er der givet bud i tråden, men intet svar fra sælger...
Til top
sfred Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 13-Oktober-2013
Sted: Fred
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sfred Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2013 kl. 22:55
Jeg kan kontaktes på 81739170
Til top
marcdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-September-2008
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér marcdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2013 kl. 09:13
Jeg byder 10.000kr. 
Bor i hundige

Kontakt mig på 23446633
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu