|
sælger sony KDL-55HX855 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
christiankrasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2012 kl. 23:16 |
Hej,
Jeg sælger et helt nyt og ubrugt KDL-55HX855 Det er en præmie jeg har vundet i en konkurrence (kan dokumenteres). se tv'et her: http://www.sony.dk/product/tv-139-55-lcd/kdl-55hx855 Min pris er: 13.500,- Mvh. Christian Rasmussen
|
|
![]() |
|
zeryus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2006 Sted: StorKBH Status: Offline Point: 555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvordan er det med garanti? Og hvorhen i landet?
|
|
![]() |
|
christiankrasmussen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-September-2012 Status: Offline Point: 8 |
sted: Nordjylland nær aalborg.
garanti: forventer fuld garanti fra Sony. Under afklaring. Får besked i morgen, samt leveringstidspunkt for tv. Redigeret af christiankrasmussen - 03-September-2012 kl. 23:26 |
|
![]() |
|
Har i dag fået bekræftet, at det er med fuld garanti fra sony
|
|
![]() |
|
-AA- ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Randers Status: Offline Point: 59 |
Kan tilføje at al reklamation foregår via servicecentergruppen.dk, hvor de kommer og henter på din adresse og returnerer det på din adresse, hvis uheldet er ude ... Det spiller max. Mvh Torben
Ps fantastisk tv og en super pris ... |
|
![]() |
|
ClausJ ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 559 |
Er kassen uåbnet ?
EDIT: Ah, jeg ser du ikke har modtaget det endnu ![]() Redigeret af ClausJ - 05-September-2012 kl. 10:31 |
|
Sony Bravia KD-55X8505B, Samsung 3126, Pioneer VSX-922, Pioneer BDP-150, Mission 733, Mission 732, Jamo Center 100, B&W AS2 Sub
|
|
![]() |
|
Hej Claus,
jeg forventer at kunne hente det hos Sony inden weekenden, så ja, hvis du er interesseret kan jeg godt lade være med at åbne for kassen ;-) /Christian
|
|
![]() |
|
Heinemadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Hej Christian
Er tvét solgt? Jeg er meget interesseret, og kan sådan set hente med det samme. Jeg kommer fra hjørring, så vi bor rimelig tæt på hinanden.. Du er meget velkommen til at ringe eller skrive til mig: 81 73 23 45 På forhånd tak Heine Madsen
|
|
![]() |
|
Hej Heine,
Det var ærgerligt. jeg solgte det i går... held og lykke
|
|
![]() |
|
Heinemadsen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-September-2012 Status: Offline Point: 12 |
Hej Christian
Nåh okay. Det er der ik noge at gøre ved. Tillykke med salget :) Jo tak.. Så må jeg i elgiganten i morgen :P
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |