|
SÆLGES: 2 Stk CA-moduler CI+ og normal |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2013 kl. 22:18 |
har 2 stk ca-moduler jeg ikke bruger mere...
1 stk CI+ ca modul.. 1 stk normal boxer ca modul.. byd
|
|
![]() |
|
Quakermire9230 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-November-2010 Sted: Danmark Aalborg Status: Offline Point: 131 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor ligger vi ca priser og hvor henne i dk?
|
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej...
Vil da gerne byde ind på dette modul til Canal Digital.
1 stk CI+ ca modul..
Er dette ikke korrekt, at det er til Canal Digital og kan sættes bag i de nye fladskærme?
Mit startbud - da du ikke har skrevet nogle priser er Kr. 100,- + evt. post-forsendelse...
Hvor befinder modulerne sig i landet DK...? |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
begge kort er brugt til BOXER..
ved ikke om det kan bruges til Canal digital... 100 kr synes jeg dog er i underkanten... vil dog godt sælge den til 200 kr incl porto de befinder sig nær 7700 Thisted |
|
![]() |
|
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
Hej...
Da modulet ikke er til Canal Digital, så må jeg trække mig. Jeg har umiddlebart ingen interesse i BOXER... Beklager.
Men mit bud var heller ikke ment som et skambud, da du ikke havde nogle priser på dit opslag. Og havde behov for, at finde prislejet, såfremt det havde været til Canal Digital....
Men held og lykke herfra med salget.
|
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |