|
Sælges: AVI ADM 9.1 + sub |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
swahlgren ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-December-2020 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-December-2020 kl. 17:27 |
Højttaler, AVI, 9.1 + subwoofer , 325 W
Aktive højttalere med 75W diskant og 250W bas i hver højttaler med separate forstærkere på hver enhed (altså 2 forstærkere pr. højttaler) samt input forforstærker. 2x digitalt input (optisk/toslink og RCA/phono) med 24/192 DAC (Wolfson WM8471) samt analog RCA/phono indgang. Tilhørende aktiv 10" subwoofer på 220W med indgange og indstillinger, jeg ikke har forstand på. Har "brugsspor" som det fremgår af billederne, men fejler teknisk set intet. Stoffet på højttalerne er umiddelbart bare lidt beskidt og kan nemt gøres rent med en fugtig klud. Den originale fjernbetjening er blevet væk, så der følger en Logitech Harmony 650 med i stedet. Desuden medfølger nødvendige kabler naturligvis også. Fantastisk sæt der fortjener at blive brugt og det gør de desværre ikke. Jeg kan være interesseret i en byttehandel. Anmeldelse her: https://www.whathifi.com/avi/adm91/review Byd gerne, men skambud er ikke interessante - så vil jeg hellere bruge sættet i mit værksted. Redigeret af swahlgren - 19-December-2020 kl. 17:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |