|
Sælges B&W DM603-S3 Calvados |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
lpl3169 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Maj-2015 kl. 19:51 |
Jeg har 2 stk. B&W DM 603 S3 Calvados Højttalere til salg.
Ingen skrammer, spiller godt, sælges pga. pladsmangel. Det ene aftagelige net har en plet øverst. Købt i Hifi klubben i 2007, for 7000,- har kvittering Højeste bud over 1400 ,- Befinder sig i 2500 Valby. Kan sende foto via mail. http://www.bowers-wilkins.com/Downloads/Product/Archive/ENG_FP12416_DM603-S3_info_sheet.pdf Med venlig hilsen Lasse Redigeret af lpl3169 - 21-Maj-2015 kl. 21:01 |
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
byder 1500 afhentet. du må gerne sende mig et par billeder jpwchristensen@gmail.com
|
|
![]() |
|
c0olking ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Status: Offline Point: 63 |
trækker mit bud igen, når du ikke reagerer alligevel
|
|
![]() |
|
lpl3169 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 21-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 12 |
Min Gmail viser at jeg har sendt billederne til dig for 2 dage siden ???
Har sendt dem igen en og en , hvis det hjælper, og hvis du stadig er interesseret ?? Med venlig hilsen Lasse
|
|
![]() |
|
PrinsesseSofa ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-September-2014 Status: Offline Point: 5 |
Hej Lasse
Er der mulighed for at se højttalerne, hvis de ikke er solgte? Kan komme forbi dag/aften. Med venlig hilsen, Frank |
|
![]() |
|
Hej Frank
Jeg har sendt dig en personlig besked. Med venlig hilsen Lasse
|
|
![]() |
|
Solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |