|
Sælges/Byttes: Apple TV 2 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-September-2012 kl. 10:09 |
Jeg vil gerne sælge mit Apple TV, 2. Generation. Den er ikke jailbreaket. Købt i Fona oktober 2011. Kvittering haves og den fremstår som ny med original æske.
Kom med bud. Kan evt. også byttes med Apple TV 3 (dog kun med kvittering) Med venlig hilsen Kim |
|
![]() |
|
CAJE67 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Juni-2007 Sted: Holstebro DK Status: Offline Point: 21 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Kim. Vil godt byde 600.- for den.
Mvh Carsten
|
|
![]() |
|
aleph ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
Jeg skulle nok have skrevet en mindstepris. Jeg vil gerne kunne købe en 3. Generations Apple TV.
Derfor HBO 849 kr. Mvh Kim |
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
Hej Kim. Har du stadig en Apple tv2 til salg?
Redigeret af BigRaj - 21-September-2012 kl. 09:38 |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |