|
Sælges - Dali 909 Sort |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DaaN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2014 kl. 10:22 |
Hey :)
Jeg har et par Dali 909 som står og fylder og ikke bliver brugt mere, ved ikke helt hvad jeg kan tage for dem, tænker 1500,- samlet :) Da mit kamera er i udu, kan jeg ikke tage billeder, men alle kender vel google, hvis man vil se billeder :) SpecificationsType: 3 way, 4 driver loudspeaker system Frequency Response: 35Hz to 20kHz Recommended Amplifier: 50 to 500W Crossover Frequency: 650, 3000Hz Impedance: 4Ω Sensitivity: 92dB Enclosure: bass reflex Dimensions: 1070 x 290 x 400mm Weight: 28kg Befinder sig i Roskilde. Redigeret af DaaN - 25-December-2014 kl. 10:32 |
|
![]() |
|
JensHolm ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer du forbi Jylland?
|
|
![]() |
|
DaaN ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-December-2007 Sted: Roskilde Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej Desværre... :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |