|
Sælges: EVGA Geforce GTX 650 1GB Sælges |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-November-2015 kl. 14:52 |
Hej.
Jeg ved ikke om det passer rigtigt ind her i HI-FI verdenen, men ellers må i sige til. EVGA Geforce GTX 650 1GB Sælges grundet opgradering. Kortet er brugt. Jeg skal af med det, da jeg har opgraderet til 2 stk Crossfire kort. http://www.gratisupload.dk/f/8uh0rrxm0r/ MP: 300 + porto Redigeret af guldhammer - 24-November-2015 kl. 11:34 |
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
|
hesp ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 03-Februar-2007 Sted: Sunds Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du solgt kortet ? Hvor gammelt er den?
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Aalborg?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Jeg vil gætte på Randers. M.v.h.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Aab tegnet forvirrede mig :-)
|
|
![]() |
|
Bschmidt ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2009 Sted: Virtual-utopia Status: Offline Point: 3291 |
300,- incl porto
Mvh BS |
|
![]() |
|
guldhammer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Oktober-2010 Sted: Randers Status: Offline Point: 930 |
Det er desværre solgt.
|
|
//Guldhammer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |