|
Sælges. Harman Kardon BDT30 MK2 *NY* |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2015 kl. 12:58 |
Halløj!
Jeg har en Harman/Kardon BDT30 MK2 stående, som jeg ønsker at sælge. Den har været pakket op for at se den (de havde den ikke udstillet i butikken), men aldrig sat til. Den er i original embellage, med alt tilbehøret til. Desværre har jeg fået kvitteringen væk, men den er købt i nov. 2014. Pga. manglende kvittering, sælges den derfor billigt. eller giv et bud :) Befinder sig i Viborg, men kan sendes, hvis dette ønskes. Køber betaler porto. ![]() Redigeret af H.Thoft - 12-Marts-2015 kl. 14:57 |
|
![]() |
|
H.Thoft ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
http://www.cinemagic.dk/shop/harman-kardon-bdt-284559p.html
Her er lidt info på den :) Smid et bud :D
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |