|
SÆLGES: >> HELT NY << Apple Time Capsule 2TB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2013 kl. 08:41 |
Jeg sælger en helt ny og ubrugt Time Capsule 2TB fra slut 2011/start 2012. Den er så ny at der stadig er folie omkring kassen.
Kvittering haves. Hvis du vil se billeder, så kan jeg maile dem. Kan ikke uploade billeder her fra telefonen. Pris: 1.449 kr. inkl. fragt. Værsgo! Edit: Tastefejl Redigeret af ladiesman217 - 03-September-2013 kl. 20:39 |
|
|
|
![]() |
|
friedel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Oktober-2007 Status: Offline Point: 1462 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kunne du være intersseret i en WD Element 1tb +cash? :)
|
|
![]() |
|
vonrask ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 06-April-2005 Sted: 8600 Silkeborg Status: Offline Point: 492 |
Hvor er den henne?
|
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
@friedel - nej tak, ingen byt :) har rigeligt.
@vonrask - Nordjylland - Aalborg, Brønderslev eller Hjørring. Arbejder alle tre steder. Men mest Hjørring kører jeg til. |
|
|
|
![]() |
|
|
|
![]() |
|
SOLGT!!!
Tillykke til den heldige ejer. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |