|
Sælges: HTC ONE (sølv) m. 2 originale covers |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Maj-2013 kl. 23:06 |
sælges: sællges da jeg blev valgt til Samsung S4 ambassadør på arbejde.
Model: HTC ONE Farve: sølv Alder: 3 uger Kvittering: Ja med Imei nr og garanti osv. Stand: Den er som ny. Screen protector monteret fra dag 1 og altid været i cover... Tilbehør: alt standard PLUS 2 stk covers. HTC Double Dip Cover og HTC Double Flip Cover begge perfekt stand. BEMÆRK DEN HAR HELT PERFEKTE SAMLINGER VED HØJTALER GRILL, DEN GABER INGEN STEDER SOM ENKELTE HAR VÆRET UHELDIG MED... HBO 4000 kr Køb nu pris: 4400 kr kan afhentes på min adresse nær 7700 Thisted eller sendes med PostDK el. GLS Bemærk jeg har fri resten af denne uge og de fleste dage næste uge så den kan sendes eller hentes hurtig.
|
|
![]() |
|
tommyaxen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 28-December-2007 Status: Offline Point: 540 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er den solgt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |