|
sælges: itx-m.m |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Vejlgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 25 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
noteret
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Det Radeon kort du beskriver, hvad skal det evt koste at få med? :)
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Vejlgaard ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Maj-2011 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 25 |
Vi kan sige 150,-
|
|
![]() |
|
Hejsa.
GFX er ca 3 mdr. gammelt. Hvad mener du med et bud på 1400,- ? Det er uden bærbar så? /Per |
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
jamen jeg forstå bare på dig du var lidt on off med den bærbar, så min far har tilbudt og købe den af mig hvis jeg skulle bruge penge til et bud. så du bestemmer selv penge eller bærbar... :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
Nu har jeg forsøgt og ringe dig op nogen gange, samt sendt dig en besked :/ , Skulle vi handler eller er det off.
Stå stadig ved mit bud på 1400 afhentet. |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |