recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sælges: Kalibrerings Sæt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sælges: Kalibrerings Sæt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2012
Status: Offline
Point: 645
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sælges: Kalibrerings Sæt
    Sendt: 04-April-2015 kl. 16:10

Andet, Spyder 2/ datacolor software

Vil du have det optimale ud af din projektor skal den kalibreres.

Jeg har dette super kalibrerings sæt liggende, med software, Spyder 2 måler, kuffert, manual og det hele, incl helt ny uåbnet Video Essentials Blueray.

Nyprisen for sådan et sæt er omkring 10.000,-

Jeg har desværre ikke selv haft tid til at sætte mig ind i det, men fik kalibreret projektoren af han jeg købte sættet af, og der er dag og nat til forskeld, med og uden kalibrering.

Er pæn og velholdt, sælges billigt da jeg ikke får det brugt.

Kun 1000 kroner, eller byttes med 2x4 meter RCA signal kabel i god kvalitet.

Billeder kan ses på DBA.

Befinder sig lidt uden for Århus

Redigeret af DVDO - 04-April-2015 kl. 16:31
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:40
Kan det kun bruges til projektor kalibrering, eller kan det også bruges til fladskærme?

M.v.h.
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:41
Det er både til projektore og skærme
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 17:52
P.b. sendt...

M.v.h.
Til top
DVDO Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér DVDO Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2015 kl. 18:56
Reseveret til Henrik B.
Til top
fabhund Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-December-2007
Sted: Denmark
Point: 77
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fabhund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-April-2015 kl. 09:45
Stiller mig pænt i kø, just in case :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu