recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SÆLGES: MacBook Pro 15", primo 2011
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SÆLGES: MacBook Pro 15", primo 2011

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SÆLGES: MacBook Pro 15", primo 2011
    Sendt: 10-September-2013 kl. 10:15
Jeg har valgt at sætte mit lille vidunder til salg, da jeg gerne vil have noget mindre. Chefen kom med en iMac til mig i stedet, så nu foregår alt grafisk arbejde på den fremover Big smileClap

Utrolig flot og velholdt og med 16 GB ram.

Se annoncen her, og kom med et evt. bud, hvis du mener prisen er helt hen i vejret.

          
Til top
Splinten Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2004
Sted: Lolland
Point: 910
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 12:34
Kan den køre med AirPlay? Ud fra billederne kan jeg se, at det er vers. 8,2 som skulle kunne det, men jeg kunne godt bruge en bekræftelse herpå.

Det er ellers en lækker maskine :-)
Semper fidelis

Brug OneDrive via mit link og få 0,5 GB ekstra gratis plads.
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-September-2013 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Splinten Splinten skrev:

Kan den køre med AirPlay? Ud fra billederne kan jeg se, at det er vers. 8,2 som skulle kunne det, men jeg kunne godt bruge en bekræftelse herpå.

Det er ellers en lækker maskine :-)

Hej Splinten,

Ja den kan godt køre AirPlay, om det er film, musik eller hvad du mener? Den klarer det hele fint, selvom jeg ikke har brugt den til lige det ret meget

Det er en meget lækker maskine specielt med alle de ram..

Redigeret af ladiesman217 - 11-September-2013 kl. 00:12
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 06:53
Alle bud her og på annoncen er selvfølgelig velkomne. Bare ikke urealistisk billige bud. Tak
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 10:51
Må jeg spørge til batterikapaciteten? Jeg kan se af billederne, at batteriet har fuld kapacitet, men har du kørt uden batteri, eller er der kommet et helt nyt batteri i siden det ikke er "slidt"?
Semper fidelis

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 17:16
Det skyldes at den stort set aldrig har været brugt.

Men jeg må desværre skuffe dig med at den er solgt i dag for 8.049 kr. Unhappy
          
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Splinten Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-September-2013 kl. 17:51
Det gør da ikke noget - det var vel meningen med tråden?
Semper fidelis

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu