|
SÆLGES: MacBook Pro 15", primo 2011 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2013 kl. 10:15 |
Jeg har valgt at sætte mit lille vidunder til salg, da jeg gerne vil have noget mindre. Chefen kom med en iMac til mig i stedet, så nu foregår alt grafisk arbejde på den fremover ![]() ![]() Utrolig flot og velholdt og med 16 GB ram. Se annoncen her, og kom med et evt. bud, hvis du mener prisen er helt hen i vejret. |
|
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan den køre med AirPlay? Ud fra billederne kan jeg se, at det er vers. 8,2 som skulle kunne det, men jeg kunne godt bruge en bekræftelse herpå.
Det er ellers en lækker maskine :-) |
|
![]() |
|
ladiesman217 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2337 |
Hej Splinten, Ja den kan godt køre AirPlay, om det er film, musik eller hvad du mener? Den klarer det hele fint, selvom jeg ikke har brugt den til lige det ret meget ![]() Det er en meget lækker maskine ![]() Redigeret af ladiesman217 - 11-September-2013 kl. 00:12 |
|
|
|
![]() |
|
Alle bud her og på annoncen er selvfølgelig velkomne. Bare ikke urealistisk billige bud. Tak
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Splinten ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-April-2004 Sted: Lolland Status: Offline Point: 910 |
Må jeg spørge til batterikapaciteten? Jeg kan se af billederne, at batteriet har fuld kapacitet, men har du kørt uden batteri, eller er der kommet et helt nyt batteri i siden det ikke er "slidt"?
|
|
![]() |
|
Det skyldes at den stort set aldrig har været brugt.
Men jeg må desværre skuffe dig med at den er solgt i dag for 8.049 kr. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det gør da ikke noget - det var vel meningen med tråden?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |