|
Sælges: Macbook pro MD101 (incl forsikring) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Maj-2015 kl. 02:29 |
Hej grundet opgradering vil jeg gerne sælge min Macbook Pro 13.3" MD101
den er lidt over 1 år gammel og købt hos fona. Der er Desuden 3 års TOTAL Forsikring på den igennem Fona (Securator)
den fremstår i meget pæn stand uden ridser osv..
Alt virker perfekt og holder stadig ca 6-7 timer på en opladning ved normal surf osv.
OBS der er 8 GB RAM istedet for standard 4 GB
link til model:
http://www.elgiganten.dk[...]
kan afhentes på min adresse eller mødes inden for rimelig afstand af 7700/7950 ellers sendes som forsikret pakke.
Pris 5500 kr
|
|
![]() |
|
ckroun ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 12-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Hvad siger du til 5500,- incl fragt ? Vh Christian
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
Hej Christian..
det kan vi godt aftale.. |
|
![]() |
|
sender du en pb
|
|
![]() |
|
Preps ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-December-2004 Sted: Odense Status: Offline Point: 456 |
Solgt?
|
|
![]() |
|
2ben ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1498 |
Solgt ?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |