|
Sælges: Microsoft Surface RT 32GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2013 kl. 01:55 |
sælger min Microsoft Surface RT 32GB tablet, da jeg simpelthen ikke bruger mine tablets.. den er købt d. 25-2-13 og der er kvittering med DEN ER SOM NY INGEN RIDSER... SKÆRM BESKYTTELSE MONTERET.... TASTATUR med indbygget Trackball medfølger lækker kompakt som standard ud af pakken er der 19GB fri man kan dog få yderlig 5 gb fri ved at lave Recovery USB stick og slette recovery partitionen.. den har full size USB 2.0 som tager alt hvad jeg har smidt i den... kan udvides med Micro SD kort, som også kan laves så der kan installeres apps osv på... jeg har selv givet i alt 4595 kr for det hele.. sælges for 3600 kr |
|
![]() |
|
symbol ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 28-Juni-2011 Sted: Næstved Status: Offline Point: 349 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor henne i landet ? |
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
undskyld det sene svar... SOLGT OG AFHENTET.....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |